captcha

Jūsų klausimas priimtas

Specialistai: vis daugiau Lietuvos gamintojų atsigręžia į vietinę rinką

Specialistų teigimu, Lietuvos gamintojai atsigręžia į vidaus rinką, daugiau pinigų skiria rinkodarai. Bet, nors lietuviškų produktų gamyba ir pirkimas auga, tyrimai rodo, kad kol kas vartotojai nuperka tik kiek daugiau nei penktadalį vietinių prekių.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Specialistų teigimu, Lietuvos gamintojai atsigręžia į vidaus rinką, daugiau pinigų skiria rinkodarai. Bet, nors lietuviškų produktų gamyba ir pirkimas auga, tyrimai rodo, kad kol kas vartotojai nuperka tik kiek daugiau nei penktadalį vietinių prekių.

Nuo rūkytų dešrų, kosmetikos, drabužių iki statybinių medžiagų – parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ šįmet beveik 40 pro. daugiau vietinių gamintojų nei ankstesniais metais. Iš viso – daugiau kaip šimtas.

„Lietuvos gamintojai tikrai pradėjo kreipti dėmesį į vietinę rinką. Džiugu paminėti, kad mūsų parodoje dalyvauja daug naujų įmonių, kurios neseniai pradėjo gamybą“, – pasakojo UAB „Ekspozicijų centras“ vadovas Erikas Piskunovas.

Parodos dalyviai sako dirbantys Lietuvos ir užsienio rinkose, lietuvišką produkciją pirkėjai mėgsta ir įtikti jiems nėra sunku.

„Lietuvos rinka yra maža, mums ji yra įdomi, todėl, kad kažkada girdėjau statistiką, kad lietuviška kosmetika užima tik 10 proc. lietuviškos rinkos. Mes užimame nedidelę rinkos dalį, bet, manau, Lietuvos gamintojams yra puikios galimybės Lietuvoje dirbti ir plėstis“, – teigė UAB „Gangas“ produktų vadovė Roma Macikienė.

„Mūsų įmonė yra maža, tai – šeimos verslas. Bandome [žengti] į Latviją ir Angliją. Esame patenkinti, bet mums Lietuvoje labiau patinka, kaip mūsų prekės vertinamos“, – aiškino UAB „Linkuvos mėsa“ direktoriaus pavaduotoja Asta Gendvilienė.

Statistikų duomenimis, pernai, palyginti su užpernai, Lietuvos gamintojų pardavimai augo. Labiausiai – 15 proc. – baldų, buitinių prietaisų, čiužinių. Maždaug 8 proc. daugiau pirkta lietuviškos mėsos, pieno, žuvies produktų. Pasak pramonininkų, Lietuvos ūkio 3 proc. augimą labiausiai lemia eksportuojanti pramonė.

„Nepaisant kai kurių politikų norų kalbėti daugiau apie aukštąsias technologijas, lyderiais yra vadinamosios klasikinės Lietuvos pramonės šakos, pavyzdžiui, maisto gamyba“, – tikino Pramonininkų konfederacijos viceprezidentas dr. Gediminas Rainys.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, Lietuvos vartotojai perka vos apie 22 proc. lietuviškų prekių.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...