captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žaidynės – geriausia galimybė išreklamuoti Jungtinę Karalystę per 150 metų

Londono olimpinės žaidynės yra geriausia galimybė reklamuoti šalį per daugiau kaip 150 metų, trečiadienį pareiškė vyriausybės atstovas. 
EPA-ELTA nuotr.
EPA-ELTA nuotr.

Londono olimpinės žaidynės yra geriausia galimybė reklamuoti šalį per daugiau kaip 150 metų, trečiadienį pareiškė vyriausybės atstovas.

Kalbėdamas likus 9 dienoms iki Olimpiados pražios, Alanas Collinsas, Jungtinės Karalystės Prekybos ir investicijų departamento vykdomasis direktorius, teigė esąs įsitikinęs, kad renginys padės Britanijai iki 2016 metų priktraukti 6 mlrd. svarų investicijų.

„Tai didžiausia galimybė nuo pat Didžiosios parodos 1851 metais pareklamuoti Britaniją“, – spaudos konferencijoje kalbėjo jis.

1851 metų Didžioji paroda Londone buvo pirmoji Pasaulinė kultūros ir pramonės paroda. Šis renginys buvo ypač populiarus XIX amžiaus pabaigoje ir XX amžiaus pradžioje.

Londonas skaičiuoja, kad turizmo kampanija, kuri rėmėsi praėjusių metų karališkomis vestuvėmis, Karalienės Elizabeth II deimantiniu jubiliejumi šiemet ir Olimpiada, 2011–2015 metais pritrauks 4,6 mln. turistų.

Tačiau šalies turizmo vadovė sukritikavo šalies užkietėjusį įprotį nerimauti dėl oro, sakydama, kad užsienio turistai į Jungtinę Karalystę atvyksta ne ilsėtis paplūdimiuose.

„Visit Britain“ vadovė Sandie Dawe atmetė nuogąstavimus, kad lietingas oras atgrasins lankytojus nuo Olimpiados renginių.

„Tai tik britai, kurie visiškai apsėsti dėl oro. Visą likusį pasaulį tai domina mažiau. Atvirai kalbant, žmonės čia atvyksta ne gulėti paplūdimyje. Mes siūlome ne tai. Jie atvyksta dėl kultūros, lankytinų objektų ir jie atvyksta visais metų laikais“, – kalbėjo ji.

Anot S. Dawe, lankytojams iš Vidurio Rytų Britanijos žaluma yra „atgaiva akims“.

„Čia niekada ne per karšta, ir niekada ne per šalta rengti ekskursijas ir mėgautis atrakcijomis“, – teigė ji.

Krizės paveiktai Britanijai Olimpiada davė ir kitokios ekonominės naudos. Trečiadienį paskelbti skaičiai rodo, kad gegužę nedarbas sumažėjo iki 8,1 proc., palyginti su 8,2 proc. balandį, mat rengiantis žaidynėms sukurta laikinų darbo vietų. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close