captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniaus intermodalinio terminalo statybos: žada 1300 naujų darbo vietų ir 35 mln. Lt biudžeto įplaukų

Vilniaus viešajame logistikos centre, Vaidotų geležinkelio stoties teritorijoje, prasidėjo Vilniaus intermodalinio terminalo (VIT) statybos. Apie 200 mln. Lt kainuojančio terminalo statybos truks pusantrų metų, tikimasi, kad jis sukurs naujų darbo vietų ir pritrauks papildomų įplaukų į biudžetą.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Vilniaus viešajame logistikos centre, Vaidotų geležinkelio stoties teritorijoje, prasidėjo Vilniaus intermodalinio terminalo (VIT) statybos. Apie 200 mln. Lt kainuojančio terminalo statybos truks pusantrų metų, tikimasi, kad jis sukurs naujų darbo vietų ir pritrauks papildomų įplaukų į biudžetą.

Antradienį įkasta simbolinė VIT statybų kapsulė. VIT yra pirmasis žingsnis statant Vilniaus viešosios logistikos centrą. Logistikos parke, kuris užims 23 hektarų plotą, bus tiesiami keliai, įsikurs transporto ir logistikos įmonės. Logistikos parke įsikurs ir Lietuvos muitinės departamento tarnybos, veiks už krovinių tikrinimą atsakingi Valstybinės veterinarijos ir augalų apsaugos tarnybų padaliniai.  

Vilniaus intermodalinio terminalo vertė – 109,6 mln. Lt. Statybos turėtų trukti 17 mėnesių. 85 proc. projekto išlaidų vertės finansuoja ES struktūriniai fondai.

VIT, kuriame bus kraunami ir saugomi įvairiarūšiai transporto vienetai, tokie kaip konteineriai, nuimami kėbulai bei puspriekabės, tinkami įvairiarūšiam krovinių vežimui, nuspręsta statyti prie Vaidotų geležinkelio stoties, nes per ją reguliariai kursuoja konteineriniai traukiniai „Saulė“, „Merkurijus“, „Vikingas“ bei „Šeštokai Express“.

Šiuo metu iki teritorijos tiesiamas Vilniaus pietinis aplinkkelis, kurio kitas etapas – sujungimas su Minsko plentu – bus vykdomas tiesiai per logistikos centro teritoriją.

Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus teigimu, VIT padės į biudžetą surinkti papildomus 35 mln. Lt. Skaičiuojama, kad bus sukurta 1300 naujų darbo vietų.

„Terminalas atvers plačias krovinių vežimo galimybes į Klaipėdos uostą, Lenkiją, Vokietiją, kitas Europos valstybes. (…) Esu įsitikinęs, kad terminalas (...) bus naudingas visai Lietuvos transporto sistemai. Nėra abejonių, kad terminalas leis padidinti Lietuvos transporto ir logistikos sistemos konkurencingumą“, – sakė R. Sinkevičius.

Terminalas esą skatins Vilniaus rajono konkurencingumą, mažins automobilių spūstis.

„Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka sakė, kad VIT leis geriausiai išnaudoti skirtingas transporto rūšis: „Terminalas, kurio statybas planuojama baigti dar 2014 m., leis užtikrinti efektyvią integraciją tarp skirtingų transporto rūšių – kelių ir geležinkelių transporto, išnaudojant kiekvienos iš šių transporto rūšių privalumus – geležinkelių ekonomiškumą energetinių išteklių sunaudojimo prasme ir kelių transporto greitį bei lankstumą pristatinėjant krovinį galutiniam vartotojui iki durų.“

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...