captcha

Jūsų klausimas priimtas

Norvegai pertvarko „Lietuvos spaudą“ ir „R–kiosk“

Pernai „Lietuvos spaudą“, dabar pervadintą į „Reitan Convenience Lithuania“, iš suomių įsigijusi Norvegijos mažmenininkė „Reitan Convenience" imasi pertvarkų. Latvis Remis Razumas, metus vadovaujantis buvusiai „Lietuvos spaudai“, atskleidė, kad analizuojami kioskų rezultatai, uždaromi nepelningai veikiantys taškai, „R–kiosk“ parduotuves ketinama pervadinti „Narvesen“. Keisis ir bendrovės veiklos modelis.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Pernai „Lietuvos spaudą“, dabar pervadintą į „Reitan Convenience Lithuania“, iš suomių įsigijusi Norvegijos mažmenininkė „Reitan Convenience" imasi pertvarkų. Latvis Remis Razumas, metus vadovaujantis buvusiai „Lietuvos spaudai“, atskleidė, kad analizuojami kioskų rezultatai, uždaromi nepelningai veikiantys taškai, „R–kiosk“ parduotuves ketinama pervadinti „Narvesen“. Keisis ir bendrovės veiklos modelis.

„Mažmeninės prekybos verslas Lietuvoje yra gerokai labiau išvystytas nei Latvijoje ar Estijoje – viena vertus, dėl gyventojų skaičiaus. Be to, jūs turite tris didesnius miestus su daug stiprių prekybos tinklų, tokių kaip „Maxima“, „Apranga“ ar „Coffee Inn“. Mane stebina, kodėl mažųjų parduotuvių sektorius nėra išvystytas. Kita vertus, dėl to čia ir regime galimybių“, – „Verslo žinioms“ sakė R. Razumas.

Šiame versle jis ne naujokas – iki šiol vadovavo Latvijos bendrovei „Narvesen Baltija“, prie kurios plėtros dirba nuo 1997 m. 2001 m. ši bendrovė įsigijo „Preses apvieniba“ – latvišką „Lietuvos spaudos“ analogą. Dabar visi įmonės kioskai Latvijoje vadinasi „Narvesen“.

Tuo metu Lietuvoje suplanuoti kiek kitokie pokyčiai – rudens pabaigoje „Narvesen“ atsiras tik vietoj „R–kiosk“ parduotuvių, o kioskai išlaikys „Lietuvos spaudos“ prekės ženklą.

„Lietuvoje mūsų planas yra išlaikyti „Lietuvos spaudą“ – atlikome pakankamai didelį ir išsamų kiekybinį ir kokybinį tyrimą, kuris parodė, kad „Lietuvos spauda“ laikomas konservatyviu, į vyresnę auditoriją orientuotu, bet tuo pačiu ir labai gerai žinomu bei atpažįstamu prekės ženklu, turinčiu gerą įvaizdį. O „R–kiosk“ Lietuvoje yra beveidė parduotuvė, gyventojai prekės ženklo su niekuo neasocijuoja – nei geras, nei blogas. Todėl mums tokiu atveju daug patogiau turėti „Narvesen“, kurį galime vystyti bendromis jėgomis, kartu su kolegomis iš Norvegijos ir Latvijos“, – strategiją aiškina R. Razumas.

Numatyti pokyčiai palies ne tik pavadinimą. Tačiau apie juos detaliau R. Razumas nekalba – esą dar per anksti.

„Mes tikrai nepakeisime tik iškabos. Atsiras naujų komponentų asortimente, nauja komunikacija su mūsų klientais“, – tik tiek išduoda įmonės vadovas.

O kol kas akivaizdu tai, kad įmonė plečia „R–kiosk“ tinklą – neseniai atidarytos dvi naujos parduotuvės Vilniaus centre: Pilies g. ir Vinco Kudirkos a. Netrukus dar viena parduotuvė duris atvers prekybos centre „Saulės miestas“ Šiauliuose.

Iš viso „Reitan Convenience Lithuania“ tinklą šiuo metu sudaro 29 „R–kiosk“ parduotuvės ir 248 „Lietuvos spaudos“ kioskai. Pastarųjų skaičius per pastaruosius metus sumažintas maždaug dvidešimčia.

Lietuvoje norvegai užsimoję ne tik perskirstyti kioskus ir pakeisti prekės ženklą. Jie parinkę ir kitokį valdymą – mūsų artimiausių kaimynų ir skandinavų pavyzdžiu. Mat „Reitan Convenience“ parduotuvės Skandinavijoje ir Latvijoje, tiems patiems norvegams priklausantis mažmeninės prekybos tinklas „Rema 1000“, veikia franšizės modeliu.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...