captcha

Jūsų klausimas priimtas

Akcininkai M. Zuckerbergą padavė į teismą

Socialinio tinklo „Facebook“ akcininkai dėl pragaištingo pirminio viešo akcijų siūlymo (IPO) jo įkūrėją Marką Zuckerbergą padavė į teismą.

Socialinio tinklo „Facebook“ akcininkai dėl pragaištingo pirminio viešo akcijų siūlymo (IPO) jo įkūrėją Marką Zuckerbergą padavė į teismą.

Ieškinyje M. Zuckerbergas, „Facebook“ ir keletas bankų, kurių priešakyje – „Morgan Stanley“, kaltinami prieš 16 mlrd. pirminį viešą akcijų siūlymą nuslėpę pablogintas kompanijos augimo prognozes.

Teigiama, kad atsakovai nuo investuotojų IPO rinkodaros proceso metu nuslėpė „didžiulį ir ryškų“ „Facebook“ pajamų augimo prognozių sumažinimą, praneša telegraph.co.uk.

Neseniai taip pat pranešta, kad „Morgan Stanley“, bankas, atsakingas už IPO, tiriamas dėl galimo sukčiavimo.

JAV bankas kaltinamas tuo, kad neįspėjo mažesnių investuotojų apie neigiamą būsimo „Facebook“ pelno vertinimą.

Teigiama, kad keletas didelių investuotojų buvo iš anksto įspėti, kad „Morgan Stanley“ analitikas sumažino pinigų sumą, kurią, jo manymu, „Facebook“ uždirbs.

Šis išankstinis perspėjimas leido investuotojams arba visai nepirkti akcijų, arba jas parduoti iš karto, kai jų kaina siekė 38 dolerius.

„Facebook“ akcijų vertė perkybos pradžioje trečiadienį išaugo 1,35 proc. ir siekė 31,42 JAV dolerio. Per penkias minutes ji pakilo 3,6 proc. Iki šiol nuo pat prekybos pradžios praėjusį penktadienį akcijų vertė tik krito. Antradienį prekybos pabaigoje jų kaina siekė 31 dolerį.

„Kaltinimai, jei jie pasitvirtins, kelia nerimą dėl priežiūros“, – teigė Finansų pramonės priežiūros tarnybos vadovas Rickas Ketchumas.

Vertybinių popierių ir biržos komisijos vadovė Mary Schapiro kalbėjo: „Yra daugybė priežasčių pasitikėti mūsų rinkomis ir jų veikimo integralumu, tačiau šiuos klausimus turime išnagrinėti, ypač kalbant apie „Facebook“.

Pranešama, kad „Morgan Stanley“ analitikas Scottas Devittas šių metų „Facebook“ pajamų prognozes nuo 5 mlrd. dolerių sumažino iki 4,85 mlrd. dolerių, pridurdamas, kad šiam verslui gresia susidurti su daugybe problemų.

Jis teigė, kad pajamų augimą gali sumažinti tai, kad „Facebook“ pasiekti vis dažniau naudojami mobilūs prietaisai, būdas, kurio kompanijos reklamos sistema vis dar nepralaužė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...