Verslas

2018.10.11 12:09

Japonų turistai Lietuvoje nori pažinti ne tik objektus, bet ir kasdienybę

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2018.10.11 12:09

Susidomėjimas Baltijos šalimis Tolimųjų Rytų rinkoje auga, sako Valstybinio turizmo departamento (VTD) vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė. „Mes [Baltijos šalyse] dirbame tose rinkose kaip partneriai, nesame konkurentai, „parduodame“ ir pristatome visą regioną. Mūsų bendradarbiavimas duoda rezultatų – tiek japonų, tiek kinų, amerikiečių [turistų Lietuvoje] skaičius kasmet auga. Pavyzdžiui, JAV pernai pateko į rinkų, iš kurių daugiausia atvyksta užsienio turistų, dešimtuką“, – sakė VTD vadovė, pabrėždama, kad ir šių metų pirmąjį pusmetį amerikiečių turistai toliau plūdo į Lietuvą – jų atvyko daugiau, pavyzdžiui, nei ispanų ar italų.

Japonai taip pat yra tarp lyderiaujančių turistų iš užsienio Lietuvoje grupių. VTD kartu su Japonijos avialinijų bendrovėse platinamu žurnalu „Skyward“ parengė 11 puslapių publikaciją apie Lietuvą. Šį žurnalą perskaito apie 5 mln. keliautojų.

Japonijos kompanijos „Foresight Marketing“ vadovas Šigioši Noto LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ sakė, kad jų šalies keliautojus labiausia vilioja Vilnius ir jo senamiestis, gamta. Kaip svarbiausią žmogų, jungiantį Japoniją su Lietuvą jis įvardijo žydus gelbėjusį diplomatą Čijunę Sugiharą. Japonai mielai lankosi jo vardo muziejuje Kaune.

Svečias iš Japonijos pripažino, kad turistų lūkesčiai vystant į Baltijos šalis yra labai dideli, nes išsirengiama į tolimą kelionę. O be turistinių objektų jiems įdomus lietuvių gyvenimo būdas, kasdienybė.

Išsamiau apie turizmą Lietuvoje – pokalbyje.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.