Verslas

2018.08.14 13:11

„Danske Bank“ nebeaptarnaus klientų Lietuvoje

LRT.lt2018.08.14 13:11

Į pinigų plovimo skandalą Baltijos šalyse įsipainiojęs Danijos bankas „Danske Bank“ ilgainiui nebeaptarnaus vietos verslo ir privačios bankininkystės segmentų, rašo vz.lt. „Danske Bank“ Lietuvoje toliau dirbs su tarptautiniais grupės klientais, jiems paslaugos bus teikiamos kaip įprasta. Banko paslaugų centrai Lietuvoje taip pat vykdo veiklą ir tęsia plėtrą, rašoma atstovų pranešime spaudai.

Dalis „Danske Bank“ verslo ir privačios bankininkystės klientų Lietuvoje pirmadienį iš banko jau gavo laiškus, kad ketinama uždaryti jų turimas sąskaitas nuo spalio 27 d.

Klientai buvo informuoti „Danske eBanku“, el. paštu bei laiškais. Vienašališkai uždaryti sąskaitas esą leidžia su klientais sudarytos sutartys.

„Pirmadienį dalis „Danske Bank“ Lietuvoje klientų buvo informuoti apie tai, kad bankas spalio 27 d. nustos teikti paslaugas vietos verslo ir privačios bankininkystės klientams, uždarys jų turimas sąskaitas banke. Šis pranešimas susijęs su anksčiau skelbta „Danske Bank“ grupės strategija Baltijos šalyse koncentruotis į tarptautinių grupės klientų ir globalių korporacijų aptarnavimą, o iš vietos verslo segmentų pamažu pasitraukti.

Tai reiškia, kad „Danske Bank“ Lietuvoje ir toliau dirbs su tarptautiniais grupės klientais, jiems paslaugos bus teikiamos kaip įprasta. Banko paslaugų centrai Lietuvoje taip pat vykdo veiklą ir tęsia plėtrą“, – sako Vaida Bičkutė, „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene.

Apie sąskaitų uždarymą informuoti klientai turi daugiau negu du mėnesius susirasti naują finansų partnerį. Iki spalio 27 dienos „Danske Bank“ klientams rekomenduojama:

  • Pasirūpinti kasdienės bankininkystės paslaugomis pas kitą finansų partnerį
  • Pervesti lėšų likutį iš „Danske Bank“ sąskaitų į sąskaitas, esančias pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją
  • Išsisaugoti pastarųjų 3 metų sąskaitų išrašus iš „Danske eBanko“.
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt