captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniuje pradeda veikti JAV įmonė, minima po „Google“ ir „Facebook“

Vilniuje biurą atidaro viena didžiausių Jungtinių Valstijų rinkodaros technologijų bendrovių „Bazaarvoice“. Pasak įmonės atstovų, planuojama įdarbinti apie 80 žmonių, kurių atlyginimams per metus bus skiriama daugiau kaip 1,5 mln. eurų.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.

Vilniuje sukurta beveik 80 naujų darbo vietų

JAV kompanija „Bazaarvoice“, kuri leidžia prekių ženklus susieti su pirkėjais, šiandien Vilniuje atidarė naują biurą. Kompanija prie Lietuvos ekonomikos atlyginimais kasmet prisidės beveik 1,6 mln. Eur. Naujajame biure įsikurs „Bazaarvoice“ klientų aptarnavimo centras, kuriame bus įdarbinta apie 80 talentingų specialistų.

Vilniuje įrengtame padalinyje bus teikiama techninė pagalba, be to, iš Lietuvos bus koordinuojama bene pusė naujų klientų. Atidarydama naują biurą, kompanija išbando naują modelį, pagal kurį pagrindinės finansų ir žmogiškųjų išteklių komandos įsikurs Vilniaus aptarnavimo centre. Iš viso „Bazaarvoice“ šiuo metu dirba 800 žmonių, apie 10 proc. darbuotojų bus iš Lietuvos. 

„Vilnių pasirinkome dėl profesionalių bei talentingų darbuotojų ir šiuo metu esame subūrę daugiau negu pusę komandos. Tikimasi, kad pirmasis komandos formavimo etapas baigsis šių metų pabaigoje, o tolesnį vystymosi potencialą vertinsime vėliau“, – teigia Dubas Landgrebe, „Bazaarvoice“ viceprezidentas, klientų priežiūros ir koordinavimo vadovas klientų aptarnavimo centre Vilniuje.

Kompanija jau įdarbino techninio palaikymo analitikų, subūrė paslaugų suteikimo operacijų komandą ir pagrindinę finansų grupę. Šiuo metu ieškoma techninio diegimo inžinerijos ir programinės įrangos palaikymo specialistų, turinčių HTML / CSS / JavaScript žinių. Laisvas pozicijas „Bazaarvoice“ skelbia oficialiame savo tinklalapyje. Visiems naujiems darbuotojams bus suorganizuoti mokymai, kurių metu jie 1–2 savaites praleis kompanijos pagrindiniame biure Ostine, Teksaso valstijoje.

Pranešimo autorių nuotr.


Vienija daugiau nei 6 tūkst. prekės ženklų

Kompanija „Bazaarvoice“ leidžia susieti prekės ženklus su pirkėjais, personalizuojant kiekvieno pirkimo patirtį. Pagrindinis „Bazaarvoice“ elektroninės prekybos sprendimas pateikia reitingus ir atsiliepimus apie daugiau nei 6000 prekės ženklų ir mažmeninės prekybos svetainių. Todėl „Bazaarvoice“ kasdien sugeneruoja daugiau puslapių peržiūrų per dieną nei bet kuris kitas tokių paslaugų teikėjas po „Google“ ir „Facebook“.

„Bazaarvoice“ seka užsienio kompanijų, veikiančių skaitmeninėje srityje, pavyzdžiu – svarbiausias operacijas patiki Lietuvos talentams“, – kalba Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius. – Kadangi mūsų darbuotojai tampa vis brandesni ir universalesni, esame itin patrauklia vieta daugeliui sričių – nuo fintech, kur jau esame pažengę, iki elektroninės prekybos ir reklamos technologijų. Stengiamasi sustiprinti visą verslo ekosferą, nes Lietuvos specialistai nori panaudoti savo įgūdžius naujose ir įdomiose srityse.“

„Jungtinių Amerikos Valstijų informacinių technologijų bendrovė „Bazaarvoice“, atverdama biurą Vilniuje, iš tiesų atveria šalies talentams duris į kol kas jauną, tačiau globaliu mastu sparčiai augančią rinkodaros technologijų industriją. Atsinešdama industrijos žinias ir patirtis, bendrovė duos rimtą postūmį šios industrijos plėtrai Lietuvoje“, – sako Lietuvos Respublikos ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

2005 m. įkurta kompanija „Bazaarvoice“ šiuo metu turi devynis biurus trijuose žemynuose – Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Australijoje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...