captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniaus oro uostas tramdys taksistus

Plėšikai – taip Vilniaus oro uoste dirbančius taksistus vadina dažnai keliaujantys lietuviai ir užsieniečiai. Tačiau taksi įmonės akiplėšiškas kainas argumentuoja tuo, kad keleivių skaičius nedidelis, o už licenciją dirbti oro uoste reikia mokėti brangiai. Visa tai turėtų pasikeisti.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Plėšikai – taip Vilniaus oro uoste dirbančius taksistus vadina dažnai keliaujantys lietuviai ir užsieniečiai. Tačiau taksi įmonės akiplėšiškas kainas argumentuoja tuo, kad keleivių skaičius nedidelis, o už licenciją dirbti oro uoste reikia mokėti brangiai. Visa tai turėtų pasikeisti.

Oro uostas paskelbė konkursą, kuriame bus atrinkti taksi paslaugų teikėjai. Pagal nurodytas konkurso taisykles įsėdęs į oro uosto teritorijoje stovintį taksi automobilį klientas turėtų sumokėti 3,5 lito už kilometrą darbo valandomis ir 4 litus už kilometrą naktimis, išeiginių ir šventinėmis nedarbo dienomis. Už įsėdimą į automobilį klientas turėtų sumokėti vienkartinį 5 litų mokestį.

Iki šiol teikiamos taksi paslaugos sulaukė daugybės keleivių skundų dėl didelių kainų ir kitų nepatogumų. Vilniaus oro uosto Komercijos departamento Neaviacinių paslaugų skyriaus vadovas Justinas Stepšys tvirtino, kad skelbiant praėjusį konkursą reikalavimai dėl vežimo tarifų nebuvo nustatyti. Juos nustatė patys vežėjai.

J. Stepšys atkreipė dėmesį, kad pagal Susisiekimo ministerijos nustatytus reikalavimus taksi vairuotojas privalo automobilyje turėti taksi vairuotojo kortelę, pritvirtintą automobilio salono priekyje, keleiviams gerai matomoje vietoje. Kortelėje turi būti nurodyti vežėjo nustatyti taksi tarifai, vežėjo ir vairuotojo rekvizitai, priklijuota vairuotojo nuotrauka.

„Taip pat pagal Tarptautinio Vilniaus oro uosto nustatytus reikalavimus kiekvienas taksi vairuotojas privalo kelionės pabaigoje pateikti keleiviui spausdintą kvitą, kuriame matyti laikas, tarifų dydžiai, nuvažiuotas atstumas, taksi automobilio numeris ir kiti duomenys, – tvirtino J.Stepšys. – Nustačius, kad vežant keleivį taksi iš Vilniaus oro uosto buvo pritaikyti didesni tarifai, negu nurodyta taisyklėse, taksi vežėjui bus paskirta bauda ir apribotas konkretaus taksi automobilio patekimas į taksi liniją.“

Be to, paskelbto konkurso taisyklės numato, kad oro uosto keleivius aptarnaujantys taksi vairuotojai turėtų vilkėti klasikine apranga: baltais marškiniais, klasikinėmis tamsios spalvos kelnėmis ir klasikiniais tamsiais batais. Vairuotojas negali būti apsivilkęs sportine apranga, šortais ar marškinėliais.

Reikalaujama, kad taksi vairuotojai mokėtų anglų kalbą ne žemesniu, nei Europos Komisijos nustatytu A1 kalbos mokėjimo lygiu. Tai reiškia, kad taksi vairuotojai turi suprasti ir gebėti vartoti paprastas kasdienes bei būtiniausias angliškas frazes.

Ar vairuotojai tikrai tvarkingai apsirengę ir ar moka anglų kalbą, tikrins oro uosto atsakingi darbuotojai. Jei bus nustatyta šių taisyklių pažeidimų, taksi vežėjui bus paskirta bauda ir apribotas konkretaus taksi automobilio patekimas į taksi liniją. Konkursas turėtų būti baigtas birželio pabaigoje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...