captcha

Jūsų klausimas priimtas

Reklaminių SMS žinučių atakos – ir naktį

Jei naktį ar savaitgalį paryčiais iš miegų pažadino trumpoji žinutė, negalvokite, kad jus prisiminė slaptas gerbėjas. Greičiausiai ją atsiuntė pigiau pomidorus parduodantis prekybos centras ar sulieknėti siūlantis sporto klubas, rašo „Diena.lt“.  
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Jei naktį ar savaitgalį paryčiais iš miegų pažadino trumpoji žinutė, negalvokite, kad jus prisiminė slaptas gerbėjas. Greičiausiai ją atsiuntė pigiau pomidorus parduodantis prekybos centras ar sulieknėti siūlantis sporto klubas, rašo „Diena.lt“.

Vis siūlo pasikeisti tepalus

Beveik ketverius metus klaipėdietį trumposiomis žinutėmis atakavo autoservisas, kuriame jis apsilankė vos vieną kartą.

Grįžtant iš poliklinikos ir netikėtai sugedus automobiliui, vyras užsuko į artimiausią automobilių remonto įmonę. Tuomet jis nesitikėjo, kad šis atsitiktinis apsilankymas gerokai apkartins gyvenimą.

Atsiimant suremontuotą automobilį, vyrą nustebino gana didelės paslaugų kainos. Tad jis iškart įspėjo, kad šio autoserviso paslaugomis daugiau nesinaudos.

Nepaisant įspėjimo, klaipėdietis nuolat sulaukdavo reklaminių žinučių į mobilųjį telefoną. Vyrui jos taip nusibodo, kad neiškentęs kelis kartus jis kreipėsi į autoserviso administraciją ir vadovus liautis siųsti jam žinutes ir iš viso išbraukti iš savo duomenų bazės.

Šiems pažadėjus, kad žinučių siuntimas bus nutrauktas, kitądien jis vėl sulaukdavo žinutės su nauju pasiūlymu, pavyzdžiui, pakeisti automobiliui tepalus.

Sutikimo neturi

„Autoserviso nuolaidų kortelės neturiu. Gal ant pildomo specialaus autoserviso blanko ir daviau sutikimą dėl reklamos“, – svarstė pašnekovas, tačiau vėliau įmonės vadovas patikino tokio sutikimo neturįs. O telefonas ir toliau pypsėdavo nuo reklaminių žinučių.

Vyras bandė kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, tačiau nesėkmingai. Vairuotojas sakė jau nebeįsivaizduojąs, kaip galėtų apsiginti nuo įkyrių paslaugos siūlytojų.

Tačiau jis nėra vienintelis, atsidūręs panašioje situacijoje. Dažnas klaipėdietis pripažįsta, kad reklama ar paslaugų siūlymas telefonu kartais prilygsta vos ne šantažui.

Vilioja solidžiais prizais

Jei perėjus didžiuliu prekybos centru susigundytum užpildyti visas siūlomas anketas, būtų galima turėti mažiausiai tris automobilius ir ištisus metus atostogauti skirtinguose šiltųjų kraštų kurortuose.

Būtent tokiomis dovanomis pirkėjai dažnai viliojami mainais už jų privačius duomenis. O kur dar gausybė nuolaidų kortelių, kurias žmonės parduotuvėse gauna mainais už savo asmens duomenis.

Tačiau klaipėdiečiai pastebi, kad vietoj loterijos organizatorių skambučių apie laimėtą solidų prizą būna užverčiami reklaminėmis žinutėmis.

Kai kurie per dieną sulaukia iki dešimties pačių įvairiausių pasiūlymų. Pastebima, kad reklaminių žinučių srautas suaktyvėja po algų ir artėjant savaitgaliui.

Nors didžiausias trumpųjų žinučių antplūdis būna dienos metu, tačiau pasiūlymo pigiau apsipirkti prekybos centre ar įsigyti abonementą sporto klube galite sulaukti ir naktimis.

Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos atstovė Aurelija Grikinaitė patvirtino, kad ši institucija vis dažniau sulaukia sunerimusių žmonių skambučių ir elektroninių laiškų dėl gaunamų laiškų su raginimais dalyvauti žaidimuose, akcijose ir laimėti piniginius prizus.

Žmonės teiraujasi, kokiu būdu skambinančios bendrovės gauna jų duomenis ir ar tai teisėta. Jie taip pat skundžiasi dėl galbūt neteisėtai tvarkomų jų asmens duomenų.

Duomenis pateikia užsakovai

Bendrovės TEO Komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis patikino, kad, teikdama telerinkodaros ar pardavimo telefonu paslaugas, „Lintel“ naudoja tik tokių paslaugų užsakovų pateiktas duomenų bazes.

Už šių duomenų bazių sudarymą ir valdymą atsako užsakovai.

„Įprastai mūsų klientams privatūs asmenys pateikia savo kontaktinius duomenis ir išankstinius sutikimus tiesioginei rinkodarai, pirkdami prekes ir paslaugas, dalyvaudami lojalumo akcijose ir kitais teisėtais būdais.  Žmonės, pageidaujantys atsisakyti tiesioginės rinkodaros

skambučių, bet kada turi teisę kreiptis į užsakovus ir pareikšti savo nesutikimą, į kurį privaloma sureaguoti. Sulaukę tokių prašymų, juos būtinai perduodame savo klientams“, – sakė A.Bubnelis.

Tačiau jis mano, kad nuotolinis paslaugų ir prekių pirkimas telefonu ar internetu taps vis populiaresnis ir svarbesnis.

„Akivaizdu, jog klientai vertina galimybę greitai ir patogiai įsigyti paslaugas ir prekes, gauti naujausią informaciją, geriausius pasiūlymus. Vis dėlto susidūrus su klientų nenoru tęsti pokalbį, konsultantai nedelsdami atsiprašo už sutrukdymą ir pokalbis būna nutraukiamas“, – patikino pašnekovas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close