captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Swedbank“ perspėja: platinama klientus klaidinanti informacija

Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką.
 
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką.

Šie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.

Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Bankas taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė. Bankas ketina kreiptis dėl klaidingos informacijos skleidimo į teisėsaugos institucijas.

Atkreipiame dėmesį, kad pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus. Neatmetame prielaidos, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimams visų pirma kreiptis į banką.

Nuotraukų galerijoje prisegame klaidinančios žinutės pavyzdį.

Lietuvos bankas ramina gyventojus

Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius DELFI sakė, kad bankų sistema veikia stabiliai ir patikimai.

 „Tiek „Swedbank“, tiek kiti bankai Lietuvoje vykdo visus Lietuvos banko nustatytus riziką ribojančius reikalavimus, veikia stabiliai, dirba patikimai. Skleidžiamos žinios yra visiškai nepagrįstos, neatitinkančios tikrovės“, – DELFI tvirtino jis.

Pasak G. Simonavičiaus, maža to, naujausi testavimo nepalankiomis sąlygomis rezultatai rodo, kad šalies bankų sistema atlaikytų gerokai didesnius sukrėtimus nei bandymai kelti dirbtinę paniką kurstant melagingas ir nepagrįstas žinias.

„Primename, kad už tokių paniką kurstančių žinių skleidimą gresia baudžiamoji atsakomybė ir perspėjame gyventojus būti ypač budriems, atsispirti melagingoms žinioms, o kylant klausimams kreiptis į Lietuvos banką“, – pabrėžė jis.

Lietuvos banko atstovas tvirtina, kad tokiais atvejais visuomet dirbama kartu su teisėsauga.

Anot G. Simonavičiaus, indėlių dinamika yra išlikusi tokia pati kaip ir kitomis dienomis. Primenama, kad Lietuvoje, kaip ir visoje Europos Sąjungoje, iki 100 tūkst. eurų (apie 345 tūkst. Lt) gyventojų ir įmonių indėliai yra apdrausti 100 proc.

DELFI primena, kad „Swedbank“ yra vienas iš didžiausių Lietuvoje veikiančių bankų. Per pirmąjį 2013 metų ketvirtį „Swedbank“ Lietuvoje uždirbo 112 mln. litų grynojo pelno. Kaip nurodo bankas, 33 mln. Lt gauta už parduotą antrinės gyvybės draudimo bendrovės „Swedbank Life Insurance SE“ akcijų paketą „Swedbank“ Estijoje.

Neskaičiuojant už akcijas gautų pajamų, grynasis ketvirčio pelnas siekė 79 mln. litų ir buvo 18 proc. mažesnis nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Įdomiausias ir svarbiausias žinias sekite ir LRT „Facebook“ paskyroje! 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...