captcha

Jūsų klausimas priimtas

Licencijos neturinti „Air Lituanica“ pirmojo skrydžio neatsisakys

Naujoji Lietuvos skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ pirmąjį savo skrydį planuoja vykdyti kaip ir skelbta – birželio 30 d. Nors įmonė neturi nei oro vežėjo pažymėjimo, nei licencijos oro susisiekimui, žmonės bus skraidinami bendradarbiaujant su „Estonian Air“. 
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

Naujoji Lietuvos skrydžių bendrovė „Air Lituanica“ pirmąjį savo skrydį planuoja vykdyti kaip ir skelbta – birželio 30 d. Nors įmonė neturi nei oro vežėjo pažymėjimo, nei licencijos oro susisiekimui, žmonės bus skraidinami bendradarbiaujant su „Estonian Air“.

„Tikrai pirmojo skrydžio nesiruošiame nukelti, jis tikrai įvyks. Bet kokiu atveju, mes, turėdami komercinio bendradarbiavimo sutartį su „Estonian Air“, skrydžius vykdyti galime“, – DELFI patikino „Air Lituanica“ komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė.

Pasak jos, pagal komercinę sutartį, skrydžių operatoriumi bus „Estonian Air“, o „Air Lituanica“ – komerciniu operatoriumi.

„Toks yra verslo modelis“, – sakė ji.

Pirmasis skrydis į Briuselį turi būti vykdomas iš „Estonian Air“ nuomojamu lėktuvu „Embraer 170“, turinčiu 76 vietas.

„Air Lituanicai“ dar trūksta dokumentų

Kol kas bendrovė „Air Lituanica“ neturi savarankiškai veiklai būtinų dokumentų, tai yra, oro vežėjo pažymėjimo ir licencijos oro susisiekimui. Pažymėjimas yra prielaida gauti licencijai.

„Kol kas pažymėjimas nėra išduotas, o svarstymo procedūros, ar jį išduoti, tęsiasi, jos prasidėjo sausį, bendrovei pateikus pirmąją paraišką ir pirmuosius dokumentus. Dabar specialistai dirba toliau, šalinami neatitikimai“, – DELFI teigė Lietuvos civilinės asociacijos administracijos vadovas Kęstutis Auryla.

Pasak jo, kada vežėjui bus išduotas pažymėjimas, o po to – ir licencija, priklauso nuo vežėjo, tačiau bendrovės pirmasis skrydis turėtų įvykti sėkmingai, nes bendradarbiaujama su visus dokumentus turinčiu vežėju „Estonian Air“.

Šiuo metu vyksta sudėtingiausiomis vadinamos procedūros, t.y. tikrinamas orlaivių tinkamumas skraidyti, jų registravimo ir jo priežiūros plano tinkamumas.

„Aš manau, kad jie turi suspėti su visomis procedūromis laiku. Be to, jie yra deklaravę, kad skraidys kartu su estu avialinijomis, o „Estonian Air“ šiuo metu yra pasirengę skrydžiams. Manau, ypatingai didelių problemų nebus“, – dėstė K. Auryla.

Anot S. Meškauskaitės, bendrovė šią savaitę tikisi gauti daugiau informacijos dėl reikalingų dokumentų iš Civilinės aviacijos administracijos ir sako, kad viskas vyksta pagal planą.

Skelbta, kad pirmasis „Air Lituanica“ skrydis į Briuselį įvyks birželio 30 d. Skrydžiai į Belgijos sostinę vyks 6 kartus per savaitę. Nuo liepos 8 d. prasidės skrydžiai į Amsterdamą. Vėliau planuojama skraidyti į Berlyną, Prahą, Miuncheną ir Maskvą.

Planuoja nuomotis du lėktuvus, po to – daugiau

Naujoji skrydžių bendrovė du lėktuvus nuomosis, tačiau planuojama, kad abu orlaiviai bus paženklinti „Air Lituanica“ atributika tiek išoriškai, tiek viduje, ant bilietų taip pat turi būti „Air Lituanica“ logotipai.

„Šių metų planams užtenka dviejų orlaivių, o nuo kitų metų planuojama dar dviejų orlaivių nuoma ir kad 2015 m. jų bus penki“, – skaičiuoja S. Meškauskaitė.

Be to, bendrovė tikisi turėti ir savo bilietų rezervavimo sistemą, nes dabar rezervuojant bilietus internetu matoma ir „Estonian Air“ atributika. S. Meškauskaitė paaiškino, kad šiuo metu lietuviška bendrovė naudojasi estiškos bendrovės bilietų rezervavimo sistema.

„Mes perkame tokią paslaugą, tačiau rezervacinėje sistemoje išlieka ir „Air Lituanica“ logotipas, kad žmonės negalvotų, jog ateina į „Estonian Air“ puslapį, nes ateina tik į rezervacinę sistemą. Iš principo, rezervacinė sistema dar turėtų keistis atsiradus papildomam skrydžio numeriui. Kaip greitai ji keisis, pasakyti negalime“, – sako ji.

Planuojama, kad „Air Lituanicai“ gavus reikalingus dokumentus, jai bus suteiktas ir savo skrydžio numeris, kuris bus matomas ant bilietų kartu su „Estonian Air“ skrydžio numeriu.

„Bendradarbiavimas su estais išlieka, todėl jų numerio nerodyti negalime“, – pridūrė S. Meškauskaitė.

Skelbta, kad „Air Lituanica“ skrydžiai bus vykdomi „Embraer 170“ (nuomojamas iš „Estonian Air“) ir „Embraer 175“ (nuomojamas iš „ECC Leasing“) orlaiviais, talpinančiais 76 ir 86 keleivius.

„Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus teigė, kad bilietai kainuos nuo 299 Lt su mokesčiais į vieną pusę.

Planuojama iš privačių investuotojų pritraukti 2,5 mln. Lt investicijų, kas sudaro ketvirtadalį pirminių investicijų (10 mln. Lt). Likusios investicijos – iš Vilniaus miesto savivaldybės Transporto vystymo programos lėšų.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...