captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Air Lituanica“ nuo liepos skris į Briuselį ir Amsterdamą

Pirmąją prisistatymo spaudos konferenciją surengusi naujai kuriama oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ teigia į aviacijos rinką ateinanti siūlydama patogius tiesioginius skrydžius į Europos miestus keliaujantiems tiek verslo, tiek turizmo tikslais. Planuojama pirmąjį skrydį į Briuselį birželio 30dieną, taip simboliškai pažymint prasidedantį Lietuvos pirmininkavimą Europos Sąjungos Tarybai.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Pirmąją prisistatymo spaudos konferenciją surengusi naujai kuriama oro linijų bendrovė „Air Lituanica“ teigia į aviacijos rinką ateinanti siūlydama patogius tiesioginius skrydžius į Europos miestus keliaujantiems tiek verslo, tiek turizmo tikslais. Planuojama pirmąjį skrydį į Briuselį birželio 30dieną, taip simboliškai pažymint prasidedantį Lietuvos pirmininkavimą Europos Sąjungos Tarybai.

Anot bendrovės direktoriaus Eriko Zubraus, planuojama užpildyti tas skrydžių paslaugos spragas, kurios yra mūsų rinkoje – ketinama skraidinti į pagrindinius Europos oro uostus, patogiu laiku.

Skrydžiai bus vykdomi „Embraer 170“ ir „Embraer 175“ tipo orlaiviais, kuriuose atitinkamai bus 76 ir 86 vietos. Dėl vieno orlaivio jau susitarta tiesiogiai su gamintoju, dėl kito deramasi su „Estonian Air“. Abu lėktuvai bus nuomojami.

E. Zubraus teigimu, šiuo metu 83 proc. „Air Lituanica“ akcijų per savo įmonę „Start Vilnius“ valdo Vilniaus savivaldybė, kitos akcijos priklauso įkurtai bendrovei „Air Lituanica Club“, kurios tikslas suvienyti visus norinčius investuoti į naująsias oro linijas.

„Turime 15 privačių investuotojų, kurie yra pasirašę investavimo sutartis. Taip pat yra tokių, su kuriais tos sutartys bus pasirašytos artimiausiu metu. Tai sudarytų apie ketvirtadalį pirminių investicijų, kitos – iš „Start Vilnius“. Startinis kapitalas yra 10 mln. Lt, dar dvejus metus numatyta investuoti po 5 mln. Lt – verslo plane numatytas 20 mln. Lt reikalingos investicijos“, – teigė E. Zubrus.

Tarp privačių investuotojų minimos tokios bendrovės kaip „Baltic optical disc“, „Arvi ir ko“, „Hanner“, Antanas Guoga, Vilius Kavaliauskas, Briaunas Joffe ir kiti.

Direktoriaus teigimu, pagrindinis tikslas, kuris šioms oro linijoms buvo keliamas viso įmonės kūrimo metu, yra pagerinti Lietuvos oro transporto susisiekimą. Esą visos naujos kryptys, kurios planuojamos, bendradarbiavimas su kitais Europos oro vežėjais yra nukreipti į tai, kad pasiekti Europą būtų patogiau, negu yra dabar.

„Mūsų juridinis statusas – esame pateikę visus dokumentus gauti oro vežėjo pažymėjimą. Gegužės 23–24 dienomis numatytas Civilinės aviacijos administracijos auditas, ar atitinkame visus keliamus reikalavimus, jei atitiksime turėsime oro vežėjų pažymėjimą“, – sakė E. Zubrus.

Šiuo metu bendrovėje dirba 27 darbuotojai, iki skrydžių pradžios šis skaičius išaugs iki 70. Anot E. Zubraus, visi pilotai turi ilgametę patirtį – jų skraidymo vidurkis yra apie 20 metų.

„Siekiame formuoti lietuvišką oro bendrovę, todėl didžioji dauguma – Lietuvoje dirbę specialistai. Komandos išlaikymas kainuoja priklausomai nuo to, kiek dirba žmonių. Šio metu neviršijama verslo plane numatyto biudžeto“, – paklaustas, kiek šiuo metu kainuoja bendrovės išlaikymas, sakė E. Zubrus.

Komercijos direktorius Simonas Bartkus pasakojo, kad dar šiemet ketinama pradėti skraidyti šešiomis kryptimis. Pirmas skrydis – birželio 30 dieną į Briuselį. Ketinama į Briuselį skraidyti kasdien vakarais. Į Amsterdamą – nuo liepos 8 dienos, tai bus rytinis skrydis kasdien.

„Air Lituanica“ tyliai dirba megzdama ryšius su kitais didžiausiais oro vežėjais, kad galėtume pasiūlyti jungiamuosius skrydžius su visos Europos miestais“, – sakė S. Bartkus.

Pagal planą, 2015 metais bendrovė turės penkis orlaivius ir 13–16 reguliarių maršrutų. Visomis kryptimis turėtų būti skraidoma kasdien arba kelis kartus per savaitę.  

Į Briuselį dar šiemet turėtų nuskristi 15 tūkst. keleivių, Amsterdamą – 20 tūkst., o iš viso šiemet tikimasi turėti 70 tūkst. keleivių. Prekyba bilietais prasidės birželio pradžioje.

„Bilietai į vieną pusę su visais mokesčiai kainuos nuo 299 Lt“, – teigė S. Bartkus.

Planuojamos pajamos turėtų siekti 40 mln. Lt. E. Zubraus teigimu, jam neteko girdėti kritikos dėl oro linijų bendrovės naudos Lietuvai ir šalies ekonomikai. „Dėl nuomonių, jos yra skirtingos, kas turėtų tai daryti – vieni ar kiti“, – įsitikinęs E. Zubrus.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...