captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ekspertai įvertino LRT prekės ženklų atnaujinimą

LRT pastangos įtvirtinti naująjį savo prekės ženklą įvertintos kasmet „Verslo žinių“ rengiamuose rinkodaros apdovanojimuose „Password 2013“.
 
BFL nuotr.
BFL nuotr.

LRT pastangos įtvirtinti naująjį savo prekės ženklą įvertintos kasmet „Verslo žinių“ rengiamuose rinkodaros apdovanojimuose „Password 2013“.

Praėjusią vasarą įvykusi LRT prekės ženklų atnaujinimo ir pokyčių pristatymo kampanija įvertinta kaip efektyviausia viešojo sektoriaus ir valstybinių įmonių komunikacijos kampanija.
 
Nacionalinio transliuotojo prekinių ženklų keitimo kampanija gavo ir „Password 2013“ dalyvių simpatijų prizą.
 
Pasak „Verslo žinių“, šiemet buvo sulaukta 39 paraiškų, iš jų atrinkti 22 finalininkai septyniose kategorijose.

„Padarė įspūdį tai, kad tokia sena ir didžiulė valstybinė įmonė sugebėjo savo ūkį susitvarkyti taip, kaip tai paprastai daro ne valstybinės, o šiuolaikiškiausios privačios kompanijos. Pakeitę prekinį ženklą, žengėte svarbų žingsnį kurdami LRT kaip inovatyvios įmonės įvaizdį. LRT prekinio ženklo keitimo kampaniją vertinome trimis aspektais, atsižvelgdami į kampanijos įžvalgas, įgyvendinimą ir rezultatus. LRT atveju visi trys punktai yra panašiai stiprūs“, – sako Rimantas Stanevičius, „Password 2013“ komisijos narys.

Pasak komisijos narės Rūtos Gaudiešienės, LRT pergalę lėmė ir stipri rezultatų analizė. Prisistatyme pateikti skaičiai ir įvairūs pjūviai įrodė, kad ši kampanija įmonei atnešė realią, apčiuopiamą naudą: pavyko prisitraukti jaunesnę auditoriją, LRT pateko į nusitaikytos auditorijos dėmesio, svarstymų akiratį ir pan.

„Suvienodindami visų septynių savo medijų – LRT televizijos, LRT radijo, LRT Kultūros, LRT Klasikos, LRT Lituanicos, LRT Opus ir LRT.lt – prekinį ženklą, mes siekėme paskleisti žinią, kad LRT puoselėja Lietuvos Respublikos transliuotojo vertybes, į kurias orientuojasi visi LRT valdomi kanalai. Kartu tai ir ženklas, kad esame didžiausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje, be to, moderni. Džiugu, kad mūsų pastangas įvertino stipriausi Lietuvos rinkodaros ekspertai“, – sako LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...