captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sėkmingai vyksta svarbiausi SGD terminalo statybos darbai

Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą statanti „Klaipėdos nafta“ pradeda paskutinį projekto įgyvendinimo etapą – su Vokietijos koncernu „PPS Pipline Systems“ pirmadienį pasirašyta dujotiekio nuo terminalo krantinės ties Kiaulės nugara iki Klaipėdos dujų skirstymo stoties tiesimo sutartis.
EPA-ELTA nuotr.
EPA-ELTA nuotr.

Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą statanti „Klaipėdos nafta“ pradeda paskutinį projekto įgyvendinimo etapą – su Vokietijos koncernu „PPS Pipline Systems“ pirmadienį pasirašyta dujotiekio nuo terminalo krantinės ties Kiaulės nugara iki Klaipėdos dujų skirstymo stoties tiesimo sutartis. 

Darbus už beveik 95 mln. litų Vokietijos bendrovė turės atlikti iki kitų metų rugpjūčio 1-osios.

Pasak terminalą statančios Klaipėdos naftos vadovo, užbaigus daug teisinių ginčų sukėlusio dujotiekio tiesimo konkursą projekto vykdytojai turės visas svarbiausias sutartis, ir darbai Klaipėdoje galės vykti taip pat sparčiai, kaip ir svarbiausio terminalo objekto – laivo-talpyklos statyba.

Praėjusį savaitgalį suskystintųjų gamtinių dujų terminalui statomas laivas-talpykla, gavusi išskirtinį, savo paskirtį ir Lietuvos lūkesčius atitinkantį vardą  – „Independence“ („Nepriklausomybė“) – išplaukė iš doko Pietų Korėjos Ulsano laivų statykloje.

Pusmetį laivas jūroje bus montuojamas, bandomas, sertifikuojamas ir tik po to plauks į Klaipėdą.

„Independence“ – pirmasis korėjiečių statomas laivas-talpykla su išdujinimo įranga. Iki šiol čia statyti tik paprasti dujovežiai.

„Tokio tipo laivą statome pirmąkart, bet galime užtikrinti – darbų kokybė bus aukšta, kaip ir kitų mūsų statomų laivų. Dėl to galite, nesijaudinti. Mes žinome, kad šis laivas yra itin svarbus Lietuvai, todėl jaučiame atsakomybę pastatyti jį kokybiškai ir laiku“, – tikino „Hyundai Heavy Industries“ viceprezidentas J. C. Bae.

Būtent dėl kokybės, kurios reikia labai sudėtingos technologijos laivui-talpyklai su išdujinimo įranga,  Korėjos laivų statytojus sako pasirinkusi ir laivą Klaipėdos terminalui statanti norvegų bendrovė.

„Čia dirba jau seniai dujovežius statantys, labai patyrę žmonės. Jie viską atlieka preciziškai, bet kiekvieną veiksmą vis tiek patikrina. Dėl to esame įsitikinę ir galime užtikrinti savo klientus, kad viskas bus padaryta kuo tinkamiausiai“, – kalbėjo „Hoegh LNG“ Ulsano padalinio vadovas Haldoras Fottlandas.

Ulsano laivų statykloje norvegai šiuo metu stato keturis laivus-talpyklas su išdujinimo įranga. Iš doko išplaukusio „Independance“ vietą tuoj pat užims panašus Danijai skirtas laivas. Greta sparčiai kyla dar du, skirti Indonezijai ir Čilei.

Norvegai sako, kad augant suskystintųjų  gamtinių dujų paklausai, auga ir tokių laivų poreikis.

Neatmetama, kad paimti ir iškrauti krovinį pakeliui į Klaipėdą ne kartą teks ir kitų metų vasarį iš Ulsano išplauksiančiam „Independence“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...