captcha

Jūsų klausimas priimtas

Prekybininkai ir aludariai ginčijasi dėl alaus kainų

Prekybos tinklas „Norfa“ paskelbė nebeįsileisianti į savo parduotuves „Švyturio-Utenos alaus“ produkcijos, nes, anot tinklo atstovo, aludaris, prisidengdamas akcizų padidėjimu, alaus kainas nori pakelti vos ne dvigubai daugiau nei gėrimą brangintų mokesčiai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Švyturio-Utenos alaus“ atstovai aiškina, kad pakelti kainas yra priverstas dėl kelių priežasčių, viena jų – pabrangusio alaus bus nuperkama mažiau, o tai lemia gamybos efektyvumo praradimus ir atitinkamai brangina produkcijos savikainą. Todėl ir alaus kaina auga daugiau nei vien tiesioginis akcizo mokestis.

Dėl aukštesnių alaus kainų parduotuvėse su prekybos tinklais derasi ir „Kalnapilio-Tauro grupė“. Tinklo „Iki“ atstovės teigimu, jie susitarimą su aludariais jau pasiekė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close