captcha

Jūsų klausimas priimtas

Verslo neįkvepia naujos skatinamos skrydžių kryptys

Išvydę, kokias naujas skrydžių kryptis ketinama remti iš Maršrutų plėtros fondo, turizmo firmų ir investicijų pritraukimu į mūsų šalį besirūpinančių institucijų vadovai pratrūko žerti kritiką, rašo „Verslo žinios“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Kai lėšų mažai, efektyviausia jas panaudoti užsitikrinant skrydžius į tranzitinius pasaulio oro uostus, ir būtent su stambiais pasauliniais vežėjais, skraidinančiais į labai daug šalių, pavyzdžiui, „British Ainvays“. Londonas yra finansų centras. Mano galva, Lietuvai būtina gera jungtis su Londono Getviko arba Hitrou oro uostais bei Madrido oro uostu, nes per juos jungiamaisiais skrydžiais lengvai pasiekiamas visas pasaulis. Pavyzdžiui, per Madridą su „Iberia“ galima pasiekti 120 šalių, puikus susisiekimas su Lotynų Amerika“, – sako kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ vadovė Žydrė Gavelienė.

„Dabar į Londoną iš Lietuvos skraido tik pigių skrydžių bendrovių lėktuvai ir jie skraido tik į Lutono ir Stanstedo oro uostus, kurie nėra tranzitiniai. Toks susisiekimas yra gerai turistams, bet verslui tai nėra geras sprendimas ir blogina šalies aviacinį įvaizdį. Iš Lietuvos atvykstančių potencialių investuotojų tenka girdėti, kad nusileidus Londone Hitrou jiems tekdavo imti bagažą, pervažiuoti į kitą oro uostą ir skristi į Lietuvą jau su pigių skrydžių vežėju, nes tik taip galima pasiekti mūsų šalį. Tai nepatogu, nemalonu keisti oro uostus, reikia pasiimti bagažą, vėl iš naujo registruoti – visa tai padaro kelionę nemalonią“, – sako Amerikos verslo rūmų Lietuvoje valdybos pirmininkas Tadas Vizgirda.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...