captcha

Jūsų klausimas priimtas

Apklausa: daugiau nei trečdalis gyventojų norėtų telefonu mokėti už prekes ir paslaugas

Galimybė nedelsiant atsiskaityti išmaniuoju telefonu parduotuvėje ar kavinėje būtų patraukli arba greičiau patraukli 36 proc., o galimybė momentinius mokėjimus daryti kitiems asmenims – 39 proc. respondentų, tai paaiškėjo per naujausią gyventojų apklausą dėl mokėjimo įpročių. Dažniausia atsiskaityti išmaniuoju telefonu norėtų didmiesčių ir miestų gyventojai iki 50 metų amžiaus, rašoma pranešime spaudai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Daugiau kaip trečdalio apklaustųjų palankus požiūris į galimybę telefonu atlikti momentinius mokėjimus kitiems asmenims arba atsiskaityti už prekes ir paslaugas prekybos vietose patvirtina, kad rinkoje yra didelis tokių paslaugų poreikis. Jau šiemet įgyvendinsime konkrečias priemones, skatinančias momentinių mokėjimų atsiradimą mūsų šalyje“, – sako Marius Jurgilas, Lietuvos banko valdybos narys.

Šių metų sausio pabaigoje Lietuvos bankas ir trys didžiausios mobiliojo ryšio bendrovės sutarė siekti dar 2017 m. sudaryti sąlygas vartotojams ir verslui atsiskaityti momentiniais mokėjimais. Vartotojai tam pasirengusiose elektroninėse parduotuvėse, įprastinėse prekybos vietose, taip pat ir tarpusavyje galės atsiskaityti mobiliuoju telefonu, o lėšos bus įskaitomos per kelias sekundes visą parą be poilsio dienų. Lietuvos bankas numato išplėsti savo valdomos mažmeninių mokėjimų sistemos SEPA-MMS galimybes taip, kad sistema galėtų apdoroti momentinius mokėjimus tarp skirtingų mokėjimo paslaugų teikėjų. Nauja tokiems mokėjimams reikalinga infrastruktūra bus prieinama visiems mokėjimo paslaugų teikėjams.

Momentiniai mokėjimai yra viena iš Lietuvos banko strateginių veiklos krypčių, taip pat akcentuojamų ir parengtoje Nacionalinėje mokėjimų strategijoje, kuria siekiama didinti elektroninių atsiskaitymų mastą, skatinti konkurenciją mokėjimo paslaugų rinkoje, plėtoti mokėjimų infrastruktūrą, atitinkančią šiuolaikinių naudotojų poreikius.

Lietuvos banko užsakymu apklausą apie gyventojų mokėjimo įpročius atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė UAB „Rotelas“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...