captcha

Jūsų klausimas priimtas

G. Almantas pasakė, kas paskatintų skrydžių plėtrą

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius sako, kad skrydžių plėtra vyktų greičiau ir efektyviau, jei oro uostai būtų privati, o ne valstybės valdoma įmonė. Tokiu atveju būtų galima labiau remti vežėjus, kurie pasiūlytų daugiau krypčių iš Lietuvos.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Lietuvos oro uostai, norėdami, kad būtų patogiau atvykti į Lietuvą, rems oro vežėjus, kurie imsis skraidinti keleivius naujomis kryptimis. Numatoma, kad maksimaliai vieną vežėją galima būtų paremti 200 tūkstančių eurų. Ši suma yra didžiausia, kokią gali skirti valstybės valdoma įmonė.

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas sako, kad jei oro uostai būtų ne valstybės valdoma įmonė, parama galėtų būti didesnė ir rezultatas būtų efektyvesnis. Vis dėlto, verslininkai dažnai skundžiasi verslo klasės skrydžių stygiumi.

Tačiau G. Almantas pabrėžia, jog Lietuva teisingai pasielgė, siekdama pritraukti daugiau žemų kainų aviakompanijų, nes tai yra sparčiausiai augantis segmentas, todėl Lietuva tapo regiono lydere.

Oro uostų generalinis direktorius taip pat atkreipia dėmesį, jog verslininkai pageidauja, kad lėktuvai skristų jiems patogiu metu ir į arčiausiai miestų esančius oro uostus.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...