captcha

Jūsų klausimas priimtas

Patarė, kaip reklamuojantis tikslingiau išnaudoti socialinius tinklus

Lietuva pasistūmėjo komunikuodama socialiniuose tinkluose, sako knygos „Reklama, kuri patinka“ autorius Aidis Dalikas. Šiuo metu nebėra didelio atotrūkio tarp rinkodaros sprendimų, pavyzdžiui, už Atlanto ir Lietuvoje.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

„Socialiniai tinklai mums leidžia daug daugiau pasiekti suvokiant auditoriją, negu anksčiau naudojantis demografiniais tyrimais, apklausomis. Todėl rinkodaros specialistai, šiek tiek daugiau laiko skirdami socialiniams tinklams, galėtų geriau pažinti savo auditoriją ir suprasti, kaip su ja bendrauti“, – sako rinkodaros specialistas.

A. Dalikas siūlo reklamuojant prekę ar paslaugą atkreipti dėmesį ne į kurią nors visuomenės grupę, bet siekti paveikti vienu įvykiu susidomėjusią žmonių grupę, tarkime, nuotakas ar gimtadienį švenčiančius žmones. Nustačius tokias grupes, bus galima tiksliau transliuoti žinutę.

Visas pokalbis su reklamos specialistu – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close