captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vežėjų asociacijos atstovai: jeigu nebūtume reikalingi, jau būtume bankrutavę

Neapsikentę miesto politikų saviveiklos, privačių vežėjų atstovai nusprendė prabilti viešai.
V. Radžiūno (BFL) nuotr.
V. Radžiūno (BFL) nuotr.
Neapsikentę miesto politikų saviveiklos, privačių vežėjų atstovai nusprendė prabilti viešai.
 
Vilniaus miesto vežėjų asociacija, reaguodama į Vilniaus miesto savivaldybės sprendimus, surengė spaudos konferenciją dėl vykdomos viešojo transporto sistemos reformos.
 
„Savivaldybė į siūlymus nesiteikia atsakyti. Nuo 2015 m. turi atsirasti nauja transporto rūšis, kokia ji bus – dar nežinia, galbūt tramvajus. Labai gaila, kad privatus verslas stumiamas iš rinkos Vilniuje. Panaikinus privačius vežėjus, nukentės viešasis interesas, nes gyventojai negalės rinktis“, – teigė Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis.
 
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos narys Vidas Urbonavičius sakė, jog jam kelia nerimą tai, kad naujovės diegiamos neinformuojant visuomenės. „Savivaldybė buvo parengusi prezentacijas tarybos nariams, bet iš jų nieko nepaaiškėjo – nei kiek tai kainuos, nei kuo bus geriau žmonėms. Dabar aiškėja, kad naikinama daug populiarių maršrutų“, – priminė V. Ubonavičius.
 
Seimo narys Artūras Skardžius pastebėjo, kad Vilniaus savivaldybė vis labiau grimsta į skolas. „Sprendimai priimami skubotai, net prasilenkiant su teisės aktais, neturint racionalaus pagrindo. Dviratukai, salų pirkimas... O vilniečiams rūpi, kaip nusigauti į darbą. Sprendimai turi būti daromi tariantis su gyventojais. Savivaldybė turėtų skelbti bankrotą, o ne žaisti tokius žaidimus“, – kalbėjo A. Skardžius.
 
S. Matulionis taip pat sakė, kad jeigu privačių vežėjų paslauga nebūtų reikalinga, jie seniai būtų bankrutavę. Tai, kad taip neįvyko, paliudija, jog žmonės turi poreikį šiai paslaugai
 
Parlamentaro A. Skardžiaus įsitikinimu, mieste turi būti keleivių apskaita, o gautos lėšos dalinamos pagal apskaitos rezultatus. Dabar, kai maršrutai naikinami kaip esą nepopuliarūs, ir neturint kuo tai pagrįsti, gyventojai patiria daug nepatogumų.
Oficialiai savivaldybė skelbia, jog nuo liepos 1-osios šalia pagrindinių autobusų maršrutų atsiras šeši greitieji maršrutai. 5–6 minučių intervalu važiuosiantys greitieji autobusai keleivius veš pagrindinėmis kryptimis: Stotis-Santariškės, Santariškės – Laisvės prospektas – Stotis, Fabijoniškės – Centras – Oro uostas, Pilaitė – Saulėtekis, Pašilaičiai – Saulėtekis, Naujoji Vilnia – Centras. Taip pat esą atsiras privežamieji maršrutai. Privatiems vežėjams tik šie maršrutai ir tebus palikti. Patys vežėjai teigia, jog tokios konkurso maršrutams aptarnauti sąlygos, kokios yra dabar, neleistų jiems net apskritai dalyvauti konkurse: reikėtų pirkti naujus mikroautobusus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...