captcha

Jūsų klausimas priimtas

Reklamos apimtys augo 5,3 proc.

Per 11 šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pačiu metu, reklamos apimtys Lietuvoje ūgtelėjo 5,3 proc., rodo tyrimų bendrovės „TNS LT“ reklamos monitoringas.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

„Verslo žinios“ rašo, kad televizijoje reklamos per 11 šių metų mėnesių transliuota 7 proc. daugiau. Spaudos reklamos apimtis krito 7,1 proc., iš jų laikraščiuose – 9,7 proc., o žurnaluose – 2,7 proc.

Beveik 8 proc. mažesnes reklamos išlaidas (be nuolaidų) tyrėjai skaičiuoja ir internete. Radijo stotys palyginamuoju laikotarpiu transliavo 3,5 proc. daugiau reklamos negu per 2014-ųjų vienuolika mėnesių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close