captcha

Jūsų klausimas priimtas

LJL prašo kelti bankroto bylą

Finansinių sunkumų kamuojamai „Lietuvos jūrų laivininkystei“ (LJL) prašoma iškelti bankroto bylą. Batos uoste įstrigęs laivas „Voruta“ Europos link pajudės dar penktadienį.
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

„AB „Lietuvos jūrų laivininkystė generalinis direktorius oficialiai kreipėsi su pareiškimu į Klaipėdos apygardos teismą dėl bankroto bylos AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ iškėlimo“, – rašoma per Nasdaq biržą išplatintame pranešime.

„Buvau priverstas (skelbti bankrotą. – ELTA), nes situacija nesikeičia“, – spaudos konferencijos metu kalbėjo LJL generalinis direktorius Sigitas Dobilinskas.

Bankrutuojanti kompanija žada toli nuo Lietuvos įstrigusių jūrininkų nepalikti likimo valiai. Anot S. Dobilinsko, penktadienį iš Batos uosto Pusiaujo Gvinėjoje išplauks įstrigęs laivas „Voruta“ – šiuo metu laive laukiama locmano, laivas po to plauks į vieną iš Europos uostų.

„Laivai yra techniškai (...) stipriai „nuvaryti“ ir visokių galima sulaukti negerų dalykų, bet, aš manau, kad mums sėkmė nusišypsos ir mes sėkmingai pasieksime Europos uostus“, – penktadienį kalbėjo S. Dobilinskas.

Ketvirtadienį „Lietuvos geležinkeliai“ su SEB banku sutarė LJL paremti dar 1,2 mln. eurų – šie pinigai bus skirti užsienyje įstrigusių laivų įguloms, kad jos galėtų atplaukti į Europos uostus.

ELTA primena, kad „Lietuvos geležinkeliai“ skolose skendinčiai Susisiekimo ministerijos valdomai LJL yra suteikę beveik 3 mln. eurų paskolą, už kurią užstatytas laivas „Venta“, o SEB bankas įmonei atidėjo 15 mln. eurų siekiančius įsiskolinimus iki 2016 m. balandžio. SEB bankui yra užstatyti likę keturi LJL laivai. Du iš penkių LJL laivų – „Voruta“ ir „Raguva“ dėl įskolinimų yra areštuoti ir šiuo metu įstrigę užsienio šalių uostuose.

Per pirmus šešis 2015 m. mėnesius LJL patyrė daugiau kaip 4 mln. eurų nuostolių.

S. Dobilinskas negalėjo pasakyti, ką su užstatytais laivais darys būsimasis bankroto administratorius, anot LJL vadovo, jo pagrindinė užduotis buvo pasirūpinti, kad laivai būtų aprūpinti ir saugiau pasiektų Europos šalių uostus iki įmonės bankroto. Generalinio direktoriaus teigimu, preliminari kiekvieno iš penkių LJL laivų vertė siekia nuo 4,5 iki 5,5 mln. JAV dolerių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...