captcha

Jūsų klausimas priimtas

R. Slapšys: sprendimai dėl LJL ateities – po savaitės

Finansinių sunkumų turinčios ir su tiekėjais nebegalinčios atsiskaityti „Lietuvos jūrų laivininkystės“ (LJL) ateitis ir veiklos perspektyvos paaiškės ne anksčiau kaip po savaitės.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Susisiekimo ministerijos, „Lietuvos geležinkelių“ ir didžiausio įmonės kreditoriaus SEB banko vadovai ketvirtadienį aptarė įmonės padėtį ir nusprendė per savaitę parengti veiksmų planą, BNS pranešė susisiekimo ministro atstovas spaudai Ričardas Slapšys.

„Sutarta per savaitę parengti artimiausio laikotarpio veiksmų planą, kuris numatytų, kaip ir kur turėtų plaukti laivai, ką jie turėtų vežti, ko nevežti, kokius kitus veiksmus atlikti. Parengus planą, bus priimami sprendimai dėl tolesnės įmonės veiklos“, – BNS tvirtino R.Slapšys.

Pasak jo, sprendimus priims „Lietuvos geležinkeliai“ ir SEB.

LJL vadovas Sigitas Dobilinskas ketvirtadienį LRT radijui sakė negalintis komentuoti spendimų, nes susitikime nedalyvavo ir neturi informacijos.

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius BNS anksčiau sakė, kad galimi trys sprendimo variantai – LJL veiklos tęsimas, bendrovės veiklos stabdymas, išsiparduodant turtą, LJL bankroto procedūros iniciavimas.

Liepą Susisiekimo ministerija jau buvo iniciavusi įmonės bankrotą, nes ji buvo nemoki – jos įsipareigojimai gegužės pabaigoje sudarė daugiau kaip pusę įmonės turto. Tačiau susitarus su SEB banku dėl beveik 15 mln. eurų paskolos atidėjimo iki kitų metų balandžio, bankroto procedūros buvo sustabdytos.

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, kuri rugpjūtį LJL paskolino 3 mln. eurų ir rugsėjo pabaigoje tapo didžiausia LJL akcininke, yra atlikusi laivybos įmonės auditą. Geležinkelių vadovas Stasys Dailydka anksčiau BNS sakė, kad iki metų pabaigos LJL veiklai gali reikėti dar apie 4 mln. eurų.

Kol kas vienintelė kliūtis skelbti bankrotą yra tarptautinės jūrų teisės reikalavimas, kad bankroto atveju bendrovės laivai negali likti be įgulos – juose turi būti minimalus jūrininkų skaičius. Lietuvoje kol kas nėra teisės aktų, numatančių, kas finansuotų tokių laivų įgulų darbą.

LJL akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Papildomajame prekybos sąraše.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...