captcha

Jūsų klausimas priimtas

Jaunųjų verslininkų lūkesčiai – kuklūs

Ryžtingi, atsakingi ir racionalūs – taip ekspertai apibūdina vadinamuosius verslo antrokus – nuo metų iki dvejų rinkoje veikiančių įmonių savininkus. Ekspertai pastebi, kad pastaruoju metu atsiranda vis daugiau smulkesnių verslų.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Tokios įmonės turi vos kelis darbuotojus, orientuojasi į kasdienių ar periodinių prekių gamybą ir paslaugų teikimą, o jų metinė apyvarta neviršija 15 tūkstančių eurų. Ir nors nuostolingai dirbančių jaunų įmonių daugiau nei pernai, beveik dviejų trečdalių veikla pelninga.

„Galvotume, kad įmonės tapo atsargesnės ir labai gerai išmoko mūsų praėjusios krizės pamokas: pradėjo realiau apskaičiuoti savo plėtrą, savo augimus, atsakingiau žiūrėti į samdomus darbuotojus, jų ateitį“, – sakė DNB banko prezidento pavaduotojas Šarūnas Nedzinskas.

Verslininkai pastebi, kad vis dažniau naujai įsikūrusiose įmonėse dirba vos vienas ar du žmonės. Taip esą noras dirbti sau nurungia galimybę sukurti stabilų ir augantį verslą, o galiausiai iškraipo kainos ir kokybės santykį. Ekspertai tikina, kad toks naujų verslininkų noras yra suprantamas.

„Tarp savo kolegų mes kalbame, kodėl tie, kurie įkuria savo drabužių prekės ženklus ar kažkokius aksesuarų prekės ženklus, nesusijungia su panašiai mąstančiais žmonėmis irgi darančiais arba pasiūlančiais panašias paslaugas. Jie kartu dirbtų, bet kokybė ir kaina būtų adekvati ir neprasilenktų su realybe“, – svarstė prekių ženklo „Adatytė“ įkūrėja Diana Lucinavičiūtė.

„Tai reikėtų paaiškinti verslą kuriančio žmogaus noru išnaudoti savo galimybes ir viską pradžioje paimti į savo rankas. Smulkus naujas verslas pradžioje ir nereikalauja didelio darbuotojų skaičiaus“, – sakė Š. Nedzinskas.

Pasak ekspertų, vis daugiau žmonių verslu paverčia savo hobį ir renkasi tas veiklos sritis, kurios yra orientuotos į vidaus rinką. Dauguma jaunųjų verslininkų planuoja išlaikyti jau esamas darbo vietas – didinti jų skaičių planuoja tik apie trečdalis. Pajamų augimo lūkesčiai taip pat kuklūs – kiek daugiau nei pusė verslininkų planuoja stabilų ir nuoseklų augimą, kuris neviršys 25 procentų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...