captcha

Jūsų klausimas priimtas

Parduotuvių plėtra stos

Pastaraisiais metais suaktyvėjusi prekybos ploto plėtra Lietuvoje turėtų stabtelėti. Tai ekspertai prognozuoja atsižvelgdami tiek į prisotintą rinką, tiek į demografinius veiksnius ir besikeičiančius pirkėjų įpročius, rašo „Lietuvos žinios“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Tyrimų bendrovės „GfK“ atlikta studija rodo, kad pernai Lietuvoje vienam gyventojui teko 1,04 kvadratinio metro prekybos ploto, ir tai yra daugiau nei Europos vidurkis. Estijoje šis rodiklis buvo dar didesnis ir siekė 1,08 kvadratinio metro, o Latvijoje – 1,02 kvadratinio metro.

„Manau, investicijos siekiant pagerinti kokybę nemažės, tačiau į naujų objektų plėtrą jos turėtų mažėti. Mat kelerius metus vyko aktyvi plėtra, o rinka turi ribas. Taigi, tolesnė plėtra būtų sunkiau finansiškai pagrįsta. Nors, kita vertus, mažmeninės prekybos tinklai geriau mato situaciją, todėl strategijų gali būti įvairių“, – svarstė „Inreal“ Konsultacijų ir analizės departamento vadovas Arnoldas Antanavičius.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...