captcha

Jūsų klausimas priimtas

Švedijos MTG pardavė dalį Lietuvoje valdomų mokamos televizijos kanalų

Švedijos koncernas „Modern Times Group“ (MTG), pirmadienį pranešęs apie mokamos televizijos kino filmų, sporto ir dokumentikos kanalų Rusijoje ir kitose rinkose pardavimą, Lietuvoje parduoda tik dalį mokamų kanalų.
 
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

MTG pardavė Lietuvoje rodomus kanalus „TV1000 Eas“, „TV1000 Action“, „TV1000 Ruskoje Kino“, „Viasat Nature“, „Viasat Explore“ ir „Viasat History“, BNS informavo „Viasat“ TV kanalus valdančios bendrovės viešųjų ryšių vadovas Gediminas Galkauskas. Pasak jo, jie Lietuvoje toliau bus transliuojami.

„Šis sandoris neliečia MTG verslo Vidurio ir Rytų Europoje, kur įmonė mato didelį potencialą. Nemokami kanalai TV3, TV6, TV8, skaitmeninė televizija „Viasat“, taip pat Lietuvoje rodomi kanalai „Viasat Sport Baltic“, „TV1000 Premium“, „Viasat Motor“, „Viasat Golf“ ir toliau priklauso MTG koncernui“, – BNS teigė G. Galkauskas.

MTG pirmadienį pranešė už bendrą 45,5 mln. JAV dolerių (41,05 mln. eurų) sumą pardavęs Rusijoje ir kitose šalyse valdomus mokamus kanalus. Koncernas per Šiaurės šalių „Nasdaq“ biržą pranešė, kad tarptautinių kanalų verslą įsigijo tarptautinės privataus kapitalo bendrovės „Baring Vostok“ valdoma antrinė įmonė „Sabiero Holdings Limited“, o rusiškų kanalų verslą – Rusijos bendrovė „Sinerdzhi“.

„Pardavimas tapo būtinas, pasikeitus Rusijos įstatymams dėl užsienio kapitalo masinėje žiniasklaidoje, kurie priimti pernai ir įsigalios nuo kitų metų pradžios. Išsamiai išanalizavome visas galimybes ir siekiame geriausio rezultato savo akcininkams ir visai MTG grupei“, – koncerno pranešime teigė MTG prezidentas ir vykdomasis direktorius Jorgenas Madsenas Lindemannas.

MTG nurodo, kad parduodami verslai per devynis šių metų mėnesius sugeneravo iš viso 448 mln. Švedijos kronų (47,62 mln. eurų) pajamų, o veiklos pelnas siekė 102 mln. Švedijos kronų (10,84 mln. eurų).

Nuo 2016 metų sausio 1 dienos Rusijoje įsigaliosiantis naujos redakcijos Visuomenės informavimo priemonių įstatymas draudžia užsienio kapitalo juridiniams ar fiziniams asmenims valdyti daugiau nei penktadalį žiniasklaidos įmonių akcijų.

MTG taip pat privalės iki šių metų pabaigos parduoti 38 proc. kelias Rusijos televizijas valdančios bendrovės „CTC Media“ akcijų paketą.

Spalio pradžioje įsteigtos įmonės „Sinerdzi“ vienintelis savininkas yra Anatolijus Kariakinas, kuris anksčiau buvo bendrovės „Baring Vostok“ partneris, agentūrai „Interfax“ pranešė MTG atstovas Peras Lorencas.

„Interfax“ duomenimis, A. Kariakinas yra vienos Rusijos specialiųjų tarnybų, saugančios šalies prezidentą bei kitus aukščiausio rango valdžios atstovus, atsargos papulkininkis.

Naujausiais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, skaitmeninės ir palydovinės televizijos operatorė „Viasat“ antrąjį šių metų ketvirtį pagal pajamas atsiliko tik nuo „Teo LT“ ir užėmė 21 proc. Lietuvos mokamos televizijos rinkos. Pagal klientų skaičių įmonė užėmė 12,4 proc. rinkos ir atsiliko nuo „Teo LT“, „Cgates“ bei „Init“.

„Viasat“ buvo vienintelė retransliuotoja Lietuvoje, nesilaikiusi Radijo ir televizijos komisijos draudimų retransliuoti rusiškus kanalus, kurie buvo pažeidę įstatymus. Nuo šių metų spalio įsigaliojus Visuomenės informavimo įstatymo pataisoms, bendrovė Lietuvoje registravosi paslaugų teikėja ir dabar privalo laikytis šalies įstatymų.

Lietuvoje nuo 2002 metų veikianti „Viasat“ paslaugas teikia Baltijos šalyse ir Ukrainoje.

Švedijos „MTG Broadcasting“ valdoma bendrovė „Tele-3“ Lietuvoje valdo televizijos kanalus TV3, TV6, TV8, internetinę televiziją „TV3 Play“, radijo stotį „Power Hit Radio“ ir naujienų portalą žinios.lt.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...