captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Apple“ – vėl vertingiausias prekės ženklas pasaulyje

Technologijų milžinė „Apple“ vėl pirmauja brangiausių prekės ženklų reitinge, skelbiama kasmet konsultacinės įmonės „Interbrand“ sudarome tyrime.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Antrojoje reitingo vietoje atsidūrė interneto milžinė „Google“, nuo jos per poziciją atsilieka „Coca-Cola“.

„Apple“ rinkos vertė vertinama maždaug 151,83 mlrd. eurų, o per metus jos vertė padidėjo 43 proc.

Iki 2013 metų brangiausio prekės ženklo statusą išlaikė „Coca-Cola“, vėliau šią vietą ji užleido bendrovei „Apple“.

Šiais metais minėtame reitinge vyrauja bendrovės, dirbančios skaitmeninėje rinkoje: į brangių prekės ženklų sąrašą pateko 12 informacinių technologijų prekės ženklų, įskaitant „Facebook“, kurių vertė per metus padidėjo 54 proc., taip pat „Microsoft“ ir „Samsung“.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...