captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Statoil“ taps „Circle K“

Europoje „Statoil“ degalines valdanti pasaulinė mažmeninės prekybos bendrovė „Couche-Tard“ pranešė suvienodinanti jos valdomų degalinių ir parduotuvių tinklų pavadinimus ir plėtosianti vieną pasaulinį prekės ženklą „Circle K“.
Pranešimo spaudai autorių nuotr.
Pranešimo spaudai autorių nuotr.

Šis procesas palies ir „Statoil“ degalines Europoje, taip pat ir Lietuvoje, kurios per artimiausius kelerius metus bus pervadintos į „Circle K“, rašoma pranešime spaudai.

Atnaujintas „Circle K“ prekės ženklas pakeis dabartinius „Couche-Tard“ priklausančius „Circle K“, „Statoil“, „Mac“ bei „Kangaroo Express“ prekės ženklus, naudojamus JAV bei kitose valstybėse.

Mažmeninės prekybos įmonė „Statoil Fuel & Retail“ iki 2010 metų priklausė naftos ir dujų korporacijai „Statoil ASA“, tačiau 2012 m. buvo parduota didžiausiam pasauliniam mažmeninės prekybos tinklui „Couche-Tard“. Sandorio sąlygose buvo numatyta, kad „Statoil“ vardą degalinėse naujieji savininkai turės teisę naudoti iki 2021 metų.

„Įvesdami vieną pasaulinį prekės ženklą mes tapsime vieningesni ir stipresni bei galėsime skirti daugiau dėmesio tam, kad palengvintume klientų kasdienybę. Perimdami „Statoil Fuel & Retail“ verslą, siekėme įsikurti Europoje ir paruošti platformą tolimesniam augimui šiame regione. Su vieningu pasauliniu prekės ženklu ši užduotis bus paprastesnė“, – sake „Couche-Tard“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Brian Hannasch.

„Couche-Tard“ paskelbė ketinimus atnaujintą „Circle K“ tinklą visame pasaulyje paversti prioritetine vieta, kurioje vartotojai įsigyja degalų ar kitų produktų. „Nesvarbu, ar lankysitės „Circle K“ parduotuvėje Europoje, JAV, Kanadoje ar kitoje šalyje, visam tinkle gausite tokias pat greitas ir draugiškas paslaugas bei geidžiamus produktus, ir visa tai bus pritaikyta keliaujantiems“,  – pridūrė B. Hannasch.  

„Tapdami naujo pasaulinio prekės ženklo „Circle K“ dalimi, atveriame daug naujų galimybių. Glaudesnis bendradarbiavimas tarp tinklo narių mums padės sparčiau plėsti veiklą Europoje“, –  įsitikinęs „Statoil Fuel & Retail“ prezidentas Jacob Schram, kuris paskirtas vadovauti perėjimui prie „Circle K“ prekės ženklo Europoje.

„Circle K“ daugybei vartotojų jau yra pažįstamas – tai didžiausias ir labiausiai pasaulyje paplitęs „Couche-Tard“ valdomas prekės ženklas, naudojamas tūkstančiuose parduotuvių ir degalinių keturiolikoje pasaulio šalių. Atnaujintas prekės ženklas bus geriau paruoštas plėtrai į kitas rinkas.

„Couche-Tard“ planuoja, kad prekės ženklo atnaujinimo procesas pasaulyje bus įgyvendintas per 3–4 metus. Europoje pirmiausia bus atnaujintos „Statoil“ degalinės Norvegijoje. Gavusios „Circle K“ vardą, jos taps beveik 15 tūkst. mažmeninės prekybos taškų ir degalinių vienijančio tinklo dalimi, kuriame dirba daugiau nei 100 tūkst. darbuotojų, kasdien aptarnaujančių milijonus klientų.

Tikslesnių planų, kada atnaujinimo darbai bus pradėti Lietuvoje, bendrovė nepraneša.

„Statoil Fuel & Retail Lietuva“ yra viena iš mažmeninės prekybos naftos produktais lyderių Lietuvoje, valdanti 77 degalinių tinklą: 64 visapusio aptarnavimo „Statoil“ degalines ir 13 automatinių „Statoil 1–2–3“ degalinių, taip pat vieną „Statoil“ patogaus apsipirkimo parduotuvę Vilniuje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...