captcha

Jūsų klausimas priimtas

Tarptautiniame žurnale – liaupsės Lietuvai

Kai daugiau kaip prieš dešimt metų grupė Estijos technologijų specialistų sukūrė programą „Skype“, mažai kas tikėjosi, kad Baltijos šalyse suklestės startuolių verslas. Tačiau gyvos, efektyvios ir produktyvios startuolių ekosistemos pamatai jau buvo pakloti, rašo įtakingas verslo žurnalas „Forbes“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

„Lietuva, Estija ir Latvija yra jauniausios augančios Europos technologijų startuolių centrų šeimos narės, tačiau jos greitai bręsta. Tai vienos mažiausių valstybių, bet tai nėra blogai, kai startuoliams tenka vietos bendruomenėje išbandyti savo produktus ir gauti greitus rezultatus“, – rašoma straipsnyje.

„Lietuva, įsikūrusi strateginėje Europos centro vietoje ir turinti daugiakalbį talentą technologijoms, pasižymi viena patraukliausių ir prieinamiausių startuolių ekosistemų pasaulyje. Visa tai sustiprina pavydėtini interneto greičiai, dėl kurių Lietuva 2014 metų pasauliniame „Ookla“ tinklo indekse užėmė 7-ąją vietą, o dėl sąlygų verslui 2015 metų „Doing Business“ ataskaitoje atsidūrė 11 vietoje. Visa tai lėmė, kad šalies sostinė Vilnius pateko į CNN išmaniausių miestų dešimtuką“, – nurodoma dalyje apie Lietuvą.

Taip pat primenama, kad Lietuvoje kasmet organizuojami programų kūrimo maratonai, kūrybinės dirbtuvės ir startuolių renginiai, tarp kurių populiariausi yra „Login“, „ Startup Weekend Lithuania“ ir SV2B.

Primenama, kad šalis gali pasigirti aukštos kokybės darbo erdvėmis, įskaitant „Startup Highway“, Saulėtekio slėnį ir „Namas Hub“. 2014 metais visuomeninės organizacijos „Versli Lietuva“ atliktas tyrimas parodė, kad startuoliai per metus sukūrė daugiau kaip 130 naujų darbų vietų.

Pasak leidinio, Lietuvoje taip pat auga investuotojų scena. 2014 metais bendras startuolių pritrauktų investicijų kiekis buvo triskart didesnis negu 2013 metais, kai investuotojai investavo 16 mln. eurų.

„Forbes“ nurodo, kad tarp perspektyviausių startuolių yra „Inside Warehouse“, leidžiantis interneto leidėjams turinį atitinkančius produktus parduoti tiesiai per svetainę, kulinarijos portalas „Plate Culture“, kuriame žmonės gali rasti ir užsisakyti patiekalus Pietryčių Azijos gyventojų namuose, ir „Rotten Wifi“ projektas, kuriuo siekiama patikrinti ir įvertinti bevielį interneto ir 3G ryšį visame pasaulyje.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...