captcha

Jūsų klausimas priimtas

TNS: reklamos apimtys augo 4,8 proc.

2015 m. sausio–liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,8 proc., palyginti su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau vidaus, TV, lauko statinės reklamos ir radijo kanaluose. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

2015 m. sausio–liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,8 proc., palyginti su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko reklamoje, kiek mažiau vidaus, TV, lauko statinės reklamos ir radijo kanaluose. Tai parodė didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė.

„Žiniasklaidoje ir toliau pastebimas stabilus socialinės reklamos augimas. Per septynis šių metų mėnesius jos gross apimtys išaugo net 14 kartų. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, paramos akcija „Gelbėkit vaikus“ ir A.Guogos paramos fondo prašymas paremti Lietuvos kariuomenę“, – pažymi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Lyginant produktų grupes, du su puse karto paaugo vaikiškų sauskelnių, du kartus – mobiliojo ryšio telefonų prekybos gross reklamos išlaidos.

Mobiliojo ryšio reklamai buvo skirta 63 proc. mažesni biudžetai. Taip pat mažėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (32 proc.), populiariosios muzikos koncertų, festivalių (18 proc.) reklamą.

Iš reklamdavių labiausiai 2015 m. sausį–liepą gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, Finansų ministerija su projektais www.esinvesticijos.lt, www.euras.lt ir iniciatyva „Jonvabaliai“, smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovė „Nordecum“.

Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (56 proc.), „Mondelez International“ (38 proc.) ir „Henkel“ (34 proc.).

2015 m. sausio–liepos mėnesiais TV reklamos augimas siekė 6,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 918 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų septynių mėnesių duomenis, krito 7,6 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 8,9 proc., žurnaluose – 5,4 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 6,114 tūkst., žurnaluose – 3,636 tūkst. kv. cm reklamos.

Radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 4,159 tūkst. sekundžių reklamos, ir tai buvo 1 proc. daugiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.

Per pirmus septynis 2015-ųjų metų mėnesius, palyginti su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito 9,6 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2015 ir 2014 metų sausio–liepos mėnesių duomenis, paaugo 4,2 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,7 tūkst. kv. m reklamos.

Lauko vaizdo reklamos ekranuose per 2015 sausį–liepą buvo transliuota 2,437 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginti su 2014 m., lauko vaizdo reklamos apimtis sekundėmis paaugo 38 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 21 tūkst. reklaminių lipdukų. Palyginti su 2014 m., šis rodiklis smuktelėjo 0,4 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2014 m. duomenis, paaugo 8,1 proc.

Kino reklama šiemet augo net 51,3 proc. Iš viso šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 246 tūkst. reklaminių klipų.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close