captcha

Jūsų klausimas priimtas

Išmanioji „Sodra“: klientą atpažins iš balso, informaciją teiks SMS žinute ir el. paštu

Visą informaciją apie teiktinas paslaugas nuo šiol „Sodra“ klientams pateiks SMS žinute ar į nurodytą elektroninį paštą, jeigu tik bus užsiregistravę išmaniojoje „Sodra“ sistemoje. Šiuo metu sistemoje jau įsiregistravo beveik pusketvirto tūkstančio individualių asmenų ir beveik 15 000 darbdavių.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Visą informaciją apie teiktinas paslaugas nuo šiol „Sodra“ klientams pateiks SMS žinute ar į nurodytą elektroninį paštą, jeigu tik bus užsiregistravę išmaniojoje „Sodra“ sistemoje. Šiuo metu sistemoje jau įsiregistravo beveik pusketvirto tūkstančio individualių asmenų ir beveik 15 000 darbdavių.

Jei anksčiau, gimus vaikui ar artėjant pensijai, žmogus pats turėdavo domėtis dėl galimos pašalpos dydžio, ar kokius dokumentus reiktų pateikti pensijai gauti, tai dabar „Sodra“  iniciatyvą ima į savo rankas, ir apie tai informuos pati. Tik reikia internetiniame „Sodros“ puslapyje pasirinkti informavimo šaltinį – ar informaciją gauti SMS žinute telefonu, ar elektroniniu paštu.

Sodros specialistai sako, kad atvejų, susijusių su žmogaus socialiniu draudimu apie kuriuos reikėtų informuoti, gali būti daugiau nei 300.

„Informaciją apie nedarbingumą įvedinėja gydytojai, daug informacijos įvedinėja darbdavys, taip pat mes gauname iš registrų duomenis. Jeigu, sakysime, keičiasi žmogaus amžius, jam ten artėja pensija arba teisė į išankstinę pensiją, tai mes tuos duomenis matome ir mes apie tai žmogui pranešime“, – pasakojo „Sodros“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Strumskis.

Dar viena naujovė – „Sodra“ pirmoji ir kol kas vienintelė įstaiga Lietuvoje, įvedanti asmens atpažinimo sistemą pagal žmogaus balsą. Žmogus, atvykęs į „Sodros“ teritorinį padalinį, turi įrašyti savo balsą ir tuomet skambinant telefonu, „Sodros“ konsultantai galės įsitikinti, kad asmuo tikrai yra tas ir jam suteiks asmeninę informaciją.

„Reikalingas balso pavyzdys, pats trumpiausias – 2 sekundės. Šiaip rekomenduojame tris sekundes, kad būtų geresni rezultatai. Tai yra pakankamai greitas identifikavimo būdas. Anksčiau „Sodros“ identifikavimo būdas buvo „KIDAS“, t.y. 15-os skaitmenų skaičius, kurį reikia pasakyti. Penkiolikos skaitmenų  aš neįsimenu paprastai, tai turiu nešiotis su savim kodą, o balsas visą laiką yra su manim, jūs negalite nuvažiuot prie ežero palikę balsą“, – juokavo UAB „Atea“ Programavimo padalinio vadovas Dovydas Jarukaitis.

Palikti balso pavyzdžius galima tik nuvykus į teritorinį „Sodros“ padalinį nuo pirmadienio. Konsultantams reikia pateikti tapatybę liudijantį dokumentą.

Išmaniosios „Sodros“ sistemai įdiegti naudotos europinės lėšos – beveik 4 milijonai eurų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...