captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kodėl prekybininkai rengia išpardavimus?

Vartotojams dažnai kyla klausimai, kaip prekybininkams išpardavimų metu gali apsimokėti daryti tokias dideles nuolaidas, siekiančias trečdalį ir daugiau tikrosios kainos. Ekonomistai ir marketingo specialistai teigia, kad priežasčių yra ne viena ir visos jos nesunkiai paaiškinamos, rašoma pranešime spaudai.
Pranešimo spaudai autorių nuotr.
Pranešimo spaudai autorių nuotr.

Vartotojams dažnai kyla klausimai, kaip prekybininkams išpardavimų metu gali apsimokėti daryti tokias dideles nuolaidas, siekiančias trečdalį ir daugiau tikrosios kainos. Ekonomistai ir marketingo specialistai teigia, kad priežasčių yra ne viena ir visos jos nesunkiai paaiškinamos, rašoma pranešime spaudai.

Pasak specialistų, pirminė išpardavimų idėja – atlaisvinti lentynas nuo užsilikusių prekių prieš gaunant naujas siuntas, tačiau dabar išpardavimai prekiautojams duoda ir kitokios naudos.

„Beveik niekada nebus taip, kad prekė parduodama mažiau nei už savikainą. Kiekvienas prekybininkas, nustatydamas kainą, stengiasi pasilikti kuo daugiau erdvės galimoms nuolaidoms. O jos gali būti suteikiamos siekiant įvairių tikslų. Bene dažniausiai pasitaikantis motyvas – noras pritraukti didesnius pirkėjų srautus, paskatinti išbandyti  naujus produktus. Tokiu atveju nuolaidos yra investicija į reklamą“, – aiškina ekonomistas Ramūnas Bartkus.

Anot jo, vis dar gajus mitas, esą išpardavimų metu tikrosios kainos specialiai pakeliamos, nebeturi pagrindo.

„Šiais socialinių medijų laikais daryti tokias nesąmones – tikra savižudybė. Vartotojai greitai „užuodžia“ apgavystę ir neužtrunka apie ją paskelbti viešai. Tokiu atveju išpardavimas neduos jokios naudos, o vien tik žalą. Todėl, jei anksčiau tokių atvejų kartais pasitaikydavo, dabar taip niekas nedaro. Nebent koks nors nepatyręs naujokas, kuris greitai nusvyla dėl tokių savo veiksmų“, – pastebi pašnekovas.

Prekybos miestelis „Urmas“ didelius išpardavimus rengia du kartus per metus. Išpardavimų metu pigiau galima įsigyti įvairių prekių: drabužių, galanterijos, baldų, buitinės technikos ir netgi prekių gyvūnams.

„Mes griežtai žiūrime, kad visi dalyvaujantys akcijoje siūlytų tik tikras nuolaidas. Rengdamiesi išpardavimui, intensyviai dirbame su prekybininkais, kad klientai akcijos dieną išties galėtų  gerokai pigiau įsigyti kuo įvairesnių prekių. Išpardavimo dieną smarkiai išaugantis ir kurį laiką po to didesniu išliekantis pirkėjų srautas bei teigiami prekybininkų atsiliepimai rodo, kad tokios akcijos naudingos visiems – tiek perkantiems, tiek parduodantiems“, – sako prekybos miestelio „Urmas“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...