captcha

Jūsų klausimas priimtas

Druskininkai neteko rusų, bet turės oro gondolas

Sėkmingai su Palanga besirungiantis pagrindinis pietų Lietuvos kurortas Druskininkai taip pat jaučia smarkiai sumažėjusius pinigingų rusų turistų srautus. Tačiau apskritai Druskininkuose turistų nesumažėjo, o dar daugiau jų ir šalies gyventojų laukiama atvykstant vasaros pabaigoje, kai bus baigtas lyno keltuvų projektas.
D.Umbraso/Lrytas.lt nuotr.
D.Umbraso/Lrytas.lt nuotr.

Sėkmingai su Palanga besirungiantis pagrindinis pietų Lietuvos kurortas Druskininkai taip pat jaučia smarkiai sumažėjusius pinigingų rusų turistų srautus. Tačiau apskritai Druskininkuose turistų nesumažėjo, o dar daugiau jų ir šalies gyventojų laukiama atvykstant vasaros pabaigoje, kai bus baigtas lyno keltuvų projektas.

Norint pasikelti kalnų keltuvu, nebereikės trenktis į Alpes. Du keltuvai perkėlinės keleivius nuo žiemos pramogų centro „Snow arena“ iki vandens parko.

Čia jau galima pamatyti pastatytą keltuvo bazinę įrangą, du vagonėlius-gondolas. Vienu metu keturiomis skirtingomis kryptimis judančiomis gondolomis galės keltis 32 žmonės. Gondolos sklandys 45 metrų aukštyje.

„Įrengus keltuvų trasą, bus sudaryta galimybė ne tik sujungti du didelius Druskininkų savivaldybėje esančius pramogų objektus – vandens parką ir uždaras kalnų slidinėjimo trasas – bet ir miesto svečiams iš paukščio skrydžio apžvelgti Druskininkų kurortą bei vaizdingas jo apylinkes: Nemuną, parkus, Meilės salą“, – aiškino Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.

Pasak jo, panašūs projektai kol kas įgyvendinti vos keliose pasaulio šalyse, taigi „Snoras Snow arena“ turėtų tapti patrauklus objektas ne tik Lietuvos, bet ir užsienio turistams.

R.Malinauskas tikino, jog keltuvų įrangą statanti Lietuvos ir Šveicarijos kompanija iš esmės sėkmingai susidoroja su nelengvu uždaviniu, nors smulkių nesklandumų pasitaiko, kaip tai dažnai nutinka vykstant plačių užmojų statyboms.

„Reikėjo truputį koreguoti projektą. Mat trasa eina per kelią, projektuotojai kažkaip nepamatė šalia esančio namo, pritrūko aukščio. Bet esminių kliūčių, dėl kurių trasa nebūtų baigta vasaros pabaigoje, nematau. Žinoma, keltuvus reikės išbandyti, tikrinti įrangos tvirtumą. Saugumas yra svarbiausia“, – aiškino R. Malinauskas.

Išskirtinio projekto vertė – apie 3,4 milijonai eurų. Keltuvų trasa Druskininkų savivaldybei nekainuoja nė cento. Ji įrengiama privačiomis lėšomis, dalį lėšų skiria ES pagal klimato kaitos programą.

Toks projektas įgyvendinamas vos keliose šalyse, tad išskirtinis Lietuvos kurortas turėtų sulaukti didesnio užsienio svečių srauto.

R. Malinauskas pripažino, jog Druskininkuose, kaip ir visoje Lietuvoje, labai sumažėjo rusų turistų, kurie ilgesniam laikui apsistodavo sanatorijose, viešbučiuose ir negailėdavo pinigų gydymui ir pramogoms.

„Apskritai turistų nesumažėjo, bet statistiką žinosime tik vėliau. Padaugėjo svečių iš Baltarusijos, Latvijos. Atvažiuoja vis daugiau Izraelio piliečių. Didelės sanatorijos dėl rusų turistų trūkumo nuostolių nepatiria, jos užpildomos iki 90 proc. ir daugiau. Sunkiau išgyventi tapo mažus viešbučius turintiems verslininkams, pas kuriuos apsistodavo rusai su šeimomis“, – kalbėjo kurortinio miesto vadovas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...