captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atrandamos naujos Lietuvos ir Kinijos bendradarbiavimo galimybės

Klaipėdoje trečiadienį vykusioje konferencijoje „One Belt, One Road – Visions and Opportunities“ Kinijos Sindzianio provincijos vadovybei ir didžiausių šios šalies transporto, logistikos, statybos bei riedmenų gamybos bendrovių atstovams pristatytos Lietuvos transporto ir logistikos galimybės, bendradarbiavimo perspektyvos, investicinė verslo aplinka.
Xinhua/Sipa USA/Scanpix nuotr.
Xinhua/Sipa USA/Scanpix nuotr.

Klaipėdoje trečiadienį vykusioje konferencijoje „One Belt, One Road – Visions and Opportunities“ Kinijos Sindzianio provincijos vadovybei ir didžiausių šios šalies transporto, logistikos, statybos bei riedmenų gamybos bendrovių atstovams pristatytos Lietuvos transporto ir logistikos galimybės, bendradarbiavimo perspektyvos, investicinė verslo aplinka.

„Kinijos delegacijos vizitas mums yra labai svarbus, ir mes turėtume sugebėti įtikinti šiuos mūsų partnerius spręsti bendras užduotis formuojant konteinerinius traukinius iš Kinijos per Klaipėdą ir atvirkščiai“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Bendrovės „CRRC Corporation“ Tarptautinio verslo sistemų prezidentas Chen Dayongas taip pat teigia matąs bendradarbiavimo galimybių Lietuvoje.

„Aš matau galimybių bendradarbiauti gaminant lokomotyvus kartu su vietine kompanija čia, Lietuvoje – Vilniaus lokomotyvų remonto depu. Mes vadiname tai vietine produkcijos linija. Lietuvoje galėtų būti galutinai surenkami riedmenys“, – sakė jis.

Kinija siekia atkurti Šilko kelius, kurie sausuma ir jūra jungtų ją su Europa. Kinijos valdžios vykdomoje „One Belt, One Road“ strategijoje nurodyta, kad ekonominio bendradarbiavimo ir transporto keliai į Europą eina per Baltijos šalis. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovybės Kinijoje vadovo Rolando Bražinsko, verslininkų vizito metu svarbu dar labiau įtvirtinti Lietuvą ir jos transporto infrastruktūrą, kaip patikimą Naujojo šilko kelio maršruto tašką.

Į konferenciją Klaipėdoje atvyko ir Baltarusijos geležinkelių vadovybė. Kinijos kroviniai yra jūra atplukdomi į Klaipėdos uostą ir geležinkeliais tranzitu per Lietuvą gabenami į Baltarusiją. Tiek Kiniją, tiek savo prieigos prie Baltijos jūros neturinčią bei tinkamų sandėliavimo plotų poreikį jaučiančią Baltarusiją domina Lietuvoje pastatytas Vilniaus intermodalinis terminalas ir aplink jį kuriamas logistikos centras. Prognozuojama, kad Baltarusijai pasirašius naujas krovinių gabenimo sutartis su Kinija, dalis šių krovinių taip pat bus atgabenama jūra per Klaipėdos uostą.

Iš Kinijos atvykusią 35 žmonių delegaciją sudaro Sindzianio provincijos vicegubernatoriaus vadovaujama grupė, taip pat bendrovių „China Merchants Group Company“, „Kerry East Logistics“, SINOTRANS, „CRRC Corporation Limited“, „China Communications Construction Company Limited (CCCC), „CAMC Transportation“, „Xinjiang Continental Bridge Group“ ir kitų atstovai.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...