captcha

Jūsų klausimas priimtas

TNS LT: moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15–74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau vartotojų nei „Facebook“, rašoma pranešime spaudai.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15–74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau vartotojų nei „Facebook“, rašoma pranešime spaudai.

Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

„Šios dvi platformos Lietuvoje pritraukia didžiausią vartotojų skaičių, tačiau jų auditorija yra skirtinga. 24 proc. gyventojų kiekvieną dieną prisijungia tik prie vienos iš jų – 16 proc. kasdien prisijungia prie savo „Facebook“ paskyros, bet nesinaudoja „Youtube“, o 8 proc. atvirkščiai – kiekvieną dieną naudojasi „Youtube“, bet neprisijungia prie „Facebook“, – teigia TNS LT Media departamento projektų vadovas Darius Rinkūnas.

Platformų vartotojų skirtumai ypatingai išryškėja analizuojant savaitės ir mėnesio auditorijas. Savaitinė abiejų socialinių tinklų auditorija yra beveik vienoda: „Facebook“ socialiniu tinklu bent kartą per savaitę naudojasi 44 proc., o „Youtube“ – 41 proc., tačiau „Youtube“ mėnesinė auditorija lenkia „Facebook“ beveik 10 proc. Bent kartą per mėnesį „Youtube“ naudoja 56 proc. respondentų, o „Facebook“ – 48 proc.

„Platformų lankytojai skiriasi ne tik pagal apsilankymų įpročius, bet ir pagal lytį: „Facebook“ auditorija yra moteriškesnė, o „Youtube“ labiau vyriška. Tai rodo, kad reklamdaviai rinkdamiesi efektyviausią platformą savo prekės ženklui turėtų atsižvelgti ne tik į bendrą lankomumą, bet ir atkreipti dėmesį į auditorijos pasiekiamumą pagal lytis“, – teigia D. Rinkūnas.

Kasdien per „Facebook“ ir „Youtube“ tinklus galima pasiekti po 32 proc. 15–74 m. amžiaus vyrų, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje – per mėnesį – „Youtube“ pasiekia net 15 proc. punktų daugiau vyriškos lyties vartotojų nei „Facebook“.

Moterų auditorija kasdien labiau pasiekiama „Facebook“ tinkle – kiekvieną dieną šioje platformoje lankosi 15 proc. punktų daugiau moterų nei „Youtube“, tačiau per mėnesį abi platformos pasiekia panašų moterų skaičių – apie 52–54 proc.

TNS LT reprezentatyvus socialinių tinklų vartotojų tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario–lapkričio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 3484 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...