captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Lietuvos geležinkeliams“ investavus į naujus įrenginius, darbai vyks ne tik greičiau, bet ir pigiau

„Lietuvos geležinkeliams“ atsikračius senienų ir investavus daugiau kaip pusę milijono eurų į naują dažymo kamerą ir geležinkelio stumtuvą, darbai Vilniaus lokomotyvų depo Kauno ceche vyks ne tik greičiau, bet ir pigiau.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

„Lietuvos geležinkeliams“ atsikračius senienų ir investavus daugiau kaip pusę milijono eurų į naują dažymo kamerą ir geležinkelio stumtuvą, darbai Vilniaus lokomotyvų depo Kauno ceche vyks ne tik greičiau, bet ir pigiau.

Geltonas geležinkelio stumtuvas iš pažiūros nedidukas, bet tikras stipruolis – vienu metu gali tempti penkis daugiau kaip toną sveriančius lokomotyvus. Pastarieji Vilniaus lokomotyvų depo Kauno ceche tikrinami nuolatos, jei reikia – remontuojami. Naujasis elektrinis stumtuvas lokomotyvus į remonto dirbtuves atitemps pigiau, švariau ir tyliau nei kad jo pirmatkas – dar sovietinis, dyzeliną siurbęs šilumvežis. Jis jau muziejuje.

„Jau paeksplotavę vieną mėnesį supratome, kad tai įrenginys, kuris visiškai neteršia aplinkos, sumažino aptarnavimo kaštus dešempteriopai. Lietuvoje, kiek žinome, tai yra antras toks įrenginys, vieną turi Klaipėdoje“, – sako Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho viršininkas Ričardas Silvestravičius.

Greičiau ir pigiau bus dirbama ir naujoje dažymo kameroje – kosmonautus primenantys dažytojai turi savo kvėpavimo įrangą, kameroje įrengtos naujos vėdinimo ir apšvietimo sistemos, o dažai čia džiūsta tris kartus greičiau nei anksčiau. Čia bus dažoma kelių priežiūros technika ir konteineriai, naudojami visame pasaulyje – būtent iš jų dažymo „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja ir užsidirbti.

„Šitas konteinerių cechas kažkada buvo vienintelis Pabaltijo šalyse – Estijoje, Latvijoje ir pas mus. Manome, kad gal bus galimybė atsikovoti dalį rinkos ir iš kitų šalių“, – teigia Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho viršininko pavaduotojas Eugenijus Tauklys.

„Lietuvos geležinkeliams“ naujovės kainavo per pusę milijono eurų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...