captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Maxima LT“ mažina dar 700 produktų ir prekių kainas

Prekybos tinklas „Maxima“ laikosi ilgalaikės kainų mažinimo strategijos ir toliau mažina maisto ir būtiniausių prekių kainas. Trečiuoju kainų mažinimo etapu „Maxima“ nuo šiandien atpigina dar beveik 700 kasdienio vartojimo, daugiausia – bakalėjos bei šviežio maisto prekių. Iki šiol per du etapus – vasarį ir balandį – iš viso jau buvo sumažintos maždaug 1500 svarbiausių maisto produktų ir kitų prekių kainos.
Atpigusios prekės „Maxima“ lentynose. Bendrovės nuotr.
Atpigusios prekės „Maxima“ lentynose. Bendrovės nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ laikosi ilgalaikės kainų mažinimo strategijos ir toliau mažina maisto ir būtiniausių prekių kainas. Trečiuoju kainų mažinimo etapu „Maxima“ nuo šiandien atpigina dar beveik 700 kasdienio vartojimo, daugiausia – bakalėjos bei šviežio maisto prekių. Iki šiol per du etapus – vasarį ir balandį – iš viso jau buvo sumažintos maždaug 1500 svarbiausių maisto produktų ir kitų prekių kainos.

„Ilgalaikės kainų mažinimo strategijos „Atpigo“ rezultatais esame patenkinti. Šiuo žingsniu siekėme sustiprinti savo konkurencingumą rinkoje. Turimi duomenys rodo, kad mūsų sąskaita atpigintos prekės tarp pirkėjų populiarios, o jų sutaupytos sumos renkantis šias pigesnes prekes – išties reikšmingos. Be to, pradėję mažinti kainas pirmieji, tai daryti paskatinome ir kitus rinkos dalyvius. Kainoms sumažėjus, laimėjo pirkėjai, kurie nuo šiol savo pamėgtus produktus gali pirkti ir vartoti pigiau“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Panašiai kaip ir ankstesniais „Maxima“ kainų mažinimo etapais, trečiuoju etapu prekės pinga vidutiniškai 14 proc. (pirmuoju etapu pigo 13 proc., antruoju – 12 proc.). Tarp labiausiai pingančių (net iki 40 proc.) produktų šiuo etapu – makaronai, ryžiai, saulėgrąžų aliejus, vaisvandeniai, virti, rūkyti ir vytinti mėsos gaminiai, taip pat vynas ir alus. Iš ne maisto prekių ženkliausiai – t. y. beveik penktadaliu – sumažinta įvairių šampūnų, dušo želė, skalbinių minkštiklių, moteriškų pėdkelnių ir žaislų kaina.

„Maxima“ duomenimis, pirkdami atpigintas prekes pirkėjai iki dabar jau yra sutaupę daugiau kaip 10 milijonų eurų. Daugiausiai – beveik 6 mln. eurų iš jų  – pirkdami šviežio maisto ir bakalėjos prekes. Būtent šių prekių, patiems pirkėjams pageidaujant per tris kainų mažinimo etapus atpiginta daugiausia.

Po antros kainų mažinimo bangos šių metų balandį sparčiausiai populiarėjusios pigusios prekės buvo pieno produktai – varškės sūreliai, grietinė, pienas, kefyras, taip pat arbata ir alus. Daugiausiai atpigintų prekių, daugiau nei pusę, į krepšelius dėjo Utenos ir Alytaus gyventojai, Kaune ir Klaipėdoje iš pirkėjų perkamų prekių atpigintų buvo beveik pusė. Apskritai visoje Lietuvoje atpigintų prekių pirkėjų krepšeliuose – beveik kas antra (46 proc.).

„Maxima“ jau yra skelbusi, kad populiariausių prekių kainos parduotuvėse mažinamos bendrovės pelno sąskaita. Planuojamos investicijos į mažesnes nuolatines kainas per 2015 metus sieks apie 10 mln. eurų. 2015 metų pabaigoje atpigintos prekės turėtų sudaryti apie ketvirtadalį bendros prekybos tinklo „Maxima“ apyvartos.
 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close