captcha

Jūsų klausimas priimtas

Konkurencijos taryba: „Cherry Media LT“ klaidino pirkėjus

Konkurencijos taryba nustatė, kad  UAB „Cherry Media LT“ skleista trijų rūšių kvepalų „Lacoste“ reklama turėjo klaidinančios reklamos požymių ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.
Asociatyvi nuotr. T. Urbelionio (BFL)
Asociatyvi nuotr. T. Urbelionio (BFL)

Konkurencijos taryba nustatė, kad  UAB „Cherry Media LT“ skleista trijų rūšių kvepalų „Lacoste“ reklama turėjo klaidinančios reklamos požymių ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.

Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, bendrovei priklausančiame išpardavimų portale beta.lt  įvairiais laikotarpiais nuo 2014 m. gruodžio 23 d. iki 2015 m. sausio 6 d. skleistose reklamose nurodytos „Lacoste Pour Femme EDP 50 ml“, „Lacoste Pour Femme EDP 90 ml“ ir  „Lacoste Eau de Lacoste Sensuelle EDP 90 ml“ kvepalų palyginamosios kainos sudarė vartotojams neteisingą įspūdį apie sumažintą jų kainą. Konkurencijos tarybos nuomone, vartotojams buvo sukeliami nepagrįsti lūkesčiai, kad minėtame portale kvepalus buvo galima įsigyti gerokai pigiau nei kitose tokias pačias prekes parduodančiose internetinėse parduotuvėse. Pažymėtina, kad daugeliu atvejų bendrovės „sumažintomis“ kainomis siūlomi kvepalai buvo brangesni nei tokie pat kvepalai kitose internetinėse parduotuvėse.

Kaip skelbiama pranešime spaudai, Konkurencijos taryba, įvertinusi visas aplinkybes ir tai, „Cherry Media LT“ Reklamos įstatymo 5 straipsnį pažeidė jau antrą kartą per vienerių metų laikotarpį, skyrė 17 522 eurų baudą.

Konkurencijos taryba ne kartą yra nurodžiusi, kad reklama turi atitikti išsamumo, teisingumo ir tinkamo pateikimo kriterijus, o nurodoma palyginamoji (referencinė) kaina turi būti pagrįsta ir atitikti realias kainas.

„Cherry Media LT“ 2014 m. birželio 12 d. jau buvo bausta už vartotojus klaidinusių reklamų skleidimą. Vilniaus apygardos administracinis teismas pripažino, kad Konkurencijos taryba bendrovei baudą skyrė pagrįstai, tačiau sumažino jos dydį. Konkurencijos taryba VAAT sprendimą sumažinti baudą ne kartą dėl galimai klaidinančios reklamos skleidimo įspėtai bendrovei apskundė teismui.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...