captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vežėjų konkurencingumą riboja maksimalaus vilkikų svorio reikalavimai

Lietuvos vežėjų konkurencingumą Europos rinkoje mažina Lietuvoje taikomas griežtesnis vilkiko bendrosios masės maksimalių ribų nustatymas, kurį suvienodinus išloštų ne tik vežėjai, bet ir Klaipėdos uostas bei eksportuotojai, rašo „Verslo žinios“.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Lietuvos vežėjų konkurencingumą Europos rinkoje mažina Lietuvoje taikomas griežtesnis vilkiko bendrosios masės maksimalių ribų nustatymas, kurį suvienodinus išloštų ne tik vežėjai, bet ir Klaipėdos uostas bei eksportuotojai, rašo „Verslo žinios“.

„Šiandien maksimalaus svorio reikalavimai Lietuvoje yra griežtesni nei aplinkinėse šalyse, todėl mes tampame nekonkurencingi. Nevienodos konkurencinės sąlygos turi įtakos ne tik vežėjams, bet ir paties uosto darbui. Daug kas vietoj Klaipėdos renkasi Latviją, nes ten apribojimai gerokai švelnesni“, – dienraščiui sakė Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika.

Krovinių gabenimo bendrovės „Vlantana“ vadovas Vladas Stončius tvirtino, kad daugumoje Europos Sąjungos (ES) valstybių kombinuoto vežimo bendrosios masės maksimali ribinė norma tiek konteineriui, tiek sujungtai transporto priemonei yra 44 tonų. 

Šiuo metu Lietuvoje konteineriams nustatyta maksimali riba yra 44 tonų, o sujungtai transporto priemonei – 40 tonų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...