captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Twitter“ pardavimai nuvilia specialistus

Socialinės žiniasklaidos milžinė „Twitter“ trečiadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį buvo mažesnės, nei tikėtasi. Teigiama, kad naujausia jos produkcija buvo parduodama sunkiau, nei tikėjosi įmonės specialistai, praneša BBC.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Socialinės žiniasklaidos milžinė „Twitter“ trečiadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį buvo mažesnės, nei tikėtasi. Teigiama, kad naujausia jos produkcija buvo parduodama sunkiau, nei tikėjosi įmonės specialistai, praneša BBC.

Trumpųjų pranešimų socialinis tinklas įspėja, kad greičiausiai neigiama nusilpusių pardavimų įtaka bus justi ir likusią bendrovės finansinių metų dalį.

„Šiai produkcijai rinkos dar nepasiruošusios“, – sakė „Twitter“ generalinis direktorius Dickas Costolo.

Bendrovė nurodo, kad jos pajamos, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pakilo 74 proc. ir pasiekė 436 mln. JAV dolerių, tačiau analitikų prognozių vis tiek nepavijo. Taip pat teigiama, kad lyginamuoju laikotarpiu susidarė 162 mln. JAV dolerių vertės grynųjų nuostolių; pirmąjį 2014 metų ketvirtį grynieji nuostoliai sudarė 132,4 mln. JAV dolerių.

Tiesa, gera žinia bendrovei tapo informacija apie padidėjusį teikiamų paslaugų vartotojų skaičių: per metus šis rodiklis pakilo 18 proc. ir iš viso pasiekė 302 mln. asmenų.

D. Costolo nurodo ir toliau tikįs savo bendrovės „ilgalaikėmis galimybėmis“.

Socialinio tinklo operatorės atstovai prognozuoja, kad per visus šiuos finansinius bendrovės metus pajamos sieks nuo 2,17 iki 2,27 mlrd. JAV dolerių, t. y. mažiau nei buvo tikimasi gruodį (atitinkamai 2,3–2,35 mlrd. JAV dolerių). Po pateiktos ataskaitos bendrovės akcijų vertė rinkose sumenko 18 procentų.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close