Jungtinių Valstijų nacionalinė greitkelių eismo saugos administracija (NHTSA) pranešė pradedanti 3 mln. „Kia“ ir „Hyundai“ automobilių tyrimą dėl galimo gaisro pavojaus.
Tyrimas pradėtas dėl peticijos, kurią paskelbė Automobilių saugos centras (CAS). CAS nuo 2007-ųjų tyrė kai kurių „Kia“ ir „Hyundai“ modelių automobilius dėl galimo variklio užsidegimo pavojaus. Pietų Korėjos automobilių gamintojai nuo 2015 m. atšaukė per 2,3 mln. automobilių dėl įvairių variklių gedimų, kurie galėjo sukelti gaisrą, skelbia „Reuters“.
NHTSA teigimu, tyrimas pradėtas išanalizavus informaciją, gautą iš kelių automobilių dalių gamintojų, „Kia“ ir „Hyundai“ klientų bei kitų šaltinių.
Vasarį Konektikuto valstijos generalinis prokuroras Williamas Tongas tikino, kad kelios JAV valstijos jau yra pradėjusios tyrimus dėl užsidegančių „Kia“ ir „Hyundai“ automobilių variklių.
2015 m. „Hyundai“ Jungtinėse Valstijose atšaukė 470 tūkst. „Sonata“ sedanų dėl variklio gedimo. Tuo metu „Kia“ neatšaukė automobilių, kuriuose buvo toks pat „Theta II“ variklis.
2017 m. kovą „Hyundai“ atšaukė dar 100 tūkst. „Sonata“ ir „Santa Fe Sport“ automobilių su „Theta II“ varikliu. Tą pačią dieną „Kia“ taip pat atšaukė 618 tūkst. „Optima“, „Sorento“ ir „Sportage“ modelių automobilių, kurie turi tokį pat „Theta II“ variklį.