Eismas

2019.03.15 13:15

Ženevoje spindėjęs naujasis „Porsche 911“ – jau Vilniuje

LRT.lt2019.03.15 13:15

Ikoniškasis „Porsche“ modelis 911, vos prieš kelias dienas traukęs gerbėjų ir viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį Ženevoje, jau atvyko į Vilnių. Dar modernesnis, bet toks pat sportiškas ir labai greitas „Porsche 911“ jau demonstruojamas Vilniaus „Porsche“ centre, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Porsche 911“ – tai ne tik daugelio sportinių automobilių gerbėjų svajonė. Tai ir kartelė kitiems sportinių automobilių gamintojams, siekiantiems kurti tobulus trasai ir kasdienai tinkamus automobilius. Aštuntoji karta kilsteli šią kartelę dar aukščiau.

„Porsche“ gerbėjai labai laukė šio modelio premjeros visame pasaulyje. Netrukus naujuosius 911 tikrai pamatysime ir Lietuvos keliuose“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Naujuosius 911 modelius galima užsakyti jau dabar. „Porsche 911 Carrera S“ Lietuvoje kainuoja nuo 95 972 eurų, o „911 Carrera 4S“ – nuo 102 281 eurų be PVM.

Dar greitesni

„911 Carrera S“ bei „911 Carrera 4S“ modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais. Jo galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG).

Jo našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galia į ratus perduodama naujai sukurta aštuonių laipsnių dviejų sankabų transmisija.

Abu 911 modeliai 100 km/val. pasiekia per mažiau nei 4 sekundes: galiniais ratais varomas „Coupe“ įsibėgėja per 3,7 sek., o visais keturiais ratais varomas „911 Carrera 4S“ – per 3,6 sek. Tai – 0,4 sek. greičiau nei ankstesnės kartos modeliai, o šį laiką galima sutrumpinti dar 0,2 sek. su papildomu „Sport Chrono“ paketu.

Abiejų automobilių didžiausias greitis viršija 300 km/val. „911 Carrera S“ įsibėgėja iki 308 km/val., keturiais ratais varomas modelis – iki 306 km/val. Jų degalų sąnaudos yra atitinkamai 8,9 l/100 km ir 9 l/100 km.

Dizaino pokyčiai

Naujasis 911 atrodo gerokai atletiškesnis nei jo pirmtakas – dėl platesnės priekinės bei galinės tarpvėžės. Priekyje sumontuoti 20 colių skersmens ratai, o gale – 21.

Priekinė automobilio dalis dabar yra 45 mm platesnė, o priekinio bagažo dangčio forma primena pirmąsias 911 kartas. Galinėje dalyje dominuoja masyvus ir platus, automatiškai pakylantis oro aptakas.

Modernų šoninį vaizdą puikiai papildo išskirtinės durų rankenėlės – jos iš kėbulo išnyra tada, kai duris reikia atidaryti. Tai ne tik atrodo įspūdingai, bet ir padidina automobilio aerodinaminį efektyvumą.

911 interjeras yra visiškai naujas, tačiau dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio „Porsche“ modelių. Čia nėra nereikalingų mygtukų, visos funkcijos suprantamos ir lengvai pasiekiamos.

Kartu su „Porsche Exclusive Manufaktur“ ir Vilniaus „Porsche“ centro specialistais galima susikurti sau patinkantį ir iki smulkiausių detalių asmeniškai pritaikytą modelį.

Nauja išmanumo lyga

„Porsche“ pirmasis pasaulyje sukūrė ir standartinėje įrangoje įmontavo specialų važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą.

Jutikliai aptinka drėgną kelio dangą ir apie tai įspėja vairuotoją, kuris gali nustatyti automobilio parametrus, padedančius automobilį valdyti saugiau.

911 modelis papildytas ir kitomis šiuolaikinėmis programomis, kurias įvertins daugelis „Porsche“ klientų. „Porsche Road Trip“ yra programa, kurią naudodami įvertins visi automobilių entuziastai.

Programa norimame kelyje pasiūlys išskirtinius viešbučius, geriausius restoranus bei pažymės pačius įspūdingiausius kraštovaizdžius.

„Porsche 360+“ leidžia klientams džiaugtis „Porsche“ savininko patirtimi net nebūnant prie automobilio. Tai yra asmeninis asistentas, kurio tikslas – kasdienybę paversti lengvesne bei pasiūlyti išskirtines patirtis.

„Porsche Impact“ yra emisijų skaičiuotuvas. Jis tiksliai matuoja, kokio dydžio CO2 pėdsaką palieka „Porsche“ automobiliai ir kiek jiems kainuotų, jeigu išmetamą anglies dvideginio emisiją jie norėtų neutralizuoti.

Jie gali pasirinkti tarptautinius prieš klimato kaitą kovojančius projektus, į kuriuos norėtų investuoti.