Ženevos automobilių parodoje, kuri prasidės kovo 5 d., „Peugeot“ pristatys naująjį 208 modelį. Bus galima pasirinkti vieną iš trijų variantų – su elektriniu, benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Taip pat, naujasis „Peugeot 208“, kuris Lietuvoje bus parduodamas jau šį rudenį, yra aprūpintas daugybe pagalbos vairuotojui sistemų ir naujosios kartos „i-Cockpit“ prietaisų skudeliu su 3D ekranu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pasak „Peugeot Baltic“ vykdančiojo direktoriaus Andrus Kuus, kompaktiški „Peugeot“ automobiliai visada buvo vieni populiariausių Lietuvoje.
Tai, kad naujasis „Peugeot 208“ galimas ir su elektriniu varikliu, be abejonės prisideda prie plataus elektrinių transporto priemonių naudojimo, tačiau perėjimas prie naujojo energijos šaltinio automobilių pramonėje neįvyksta per keletą dienų“, – sakė A. Kuus.
„Matome, kad tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai sparčiai tobulėja, tampa ekonomiškesni ir labiau tausojantys aplinką", – priduria jis.
Dėl „PSA Group“ sukurtos naujosios kartos SMR platformos, „Peugeot 208“ į atmosferą išskiria nedidelį CO2 kiekį, kadangi automobilis yra 30 kg lengvesnis už savo pirmtaką, pasižymi geresne aerodinamika ir optimizuota transmisija.
Be to, SMR platforma užtikrina geresnę akustiką, mažesnį vibracijos lygį ir taip pat siūlo pagalbos vairuotojui sistemas, kurios iki šiol nebuvo siūlomos šio segmento automobiliuose.
Naujasis „Peugeot e-208“ su elektriniu varikliu
Automobiliuose „Peugeot e-208“ yra įmontuotas 100 kW (136 AG) tylus ir nevibruojantis elektrinis variklis, kuris pasiekia iki 260 Nm sukimo momentą.
„Peugeot e-208“ galima važiuoti trimis būdais: „eco“ – ridą optimizuojantis režimas, „normal“ – kasdieniam naudojimui skirtas režimas ir „sport“ – siūlantis didžiausią galią ir pagreitėjimą iki 100 kilometrų per valandą – per 8,1 sekundes.
Naudodami pavarų perjungimo svirtį, galite pakeisti ir akumuliatorių įkraunančius stabdymo režimus: „moderate“ užtikrina jausmą, panašų į tą, kuris patiriamas stabdant automobilį su vidaus degimo varikliu, „augmented“ yra skirtas reguliuojamam stabdymui spaudžiant greičio pedalą.
Patogioje naujojo „Peugeot 208“ šildymo sistemos pagrindas – galingas šildymo elementas (5 kW), siurblys su automatiniu temperatūros jutikliu, ir, priklausomai nuo versijos, šildomos sėdynės bei išankstinis pašildymas programuojamas naudojant programėlę „MyPeugeot®“ išmaniajame telefone.
Akumuliatoriai yra išdėlioti automobilio dugne, o jų bendra talpa 50 kWh pagal WLTP matavimo metodą, leidžia įveikti iki 340 kilometrų atstumą, o pagal NEDC matavimo metodiką – iki 450 kilometrų. Garantuojama, kad baterijos išlaikys 70 proc. talpos 8 metus arba iki 160,000 kilometrų.
Akumuliatorių galima įkrauti iš įprasto buitinio elektros lizdo (įkrovimo trukmė – 16 valandų), iš „Wall Box“ įkroviklio (įkrovimo laikas su trijų fazių 11 kilovatų galingumo prietaisu – 5,25 valandos, o su vienos fazės 7,4 kilovatų galingumo prietaisu – 8 valandos) arba iš viešosios įkrovimo stotelės (akumuliatoriaus įkrovimo trukmė kraunant iki 80%, naudojant 100 kilovatų galingumo prietaisą – 30 minučių).
Pradėti ir baigti įkrovimą, o taip pat sekti įkrovimo procesą galima naudojant mobiliąją programėlę.
Naujasis „Peugeot 208“
Naujasis modelis siūlomas su įvairiais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, pasižyminčiais geriausiomis technologijomis, atitinkančiomis „Euro6“ emisijos standartus.
Pirmą kartą kompaktiškųjų automobilių segmente pristatomi varikliai „PureTech 100“ ir „PureTech 130“ su aštuonių pakopų automatinėmis pavarų dėžėmis.
„Peugeot 208“ yra įrengta naujos kartos „i-Cockpit®“ prietaisų skydelis, kuris jau tapo neatskiriama „Peugeot“ DNR dalimi, ir kurią naudoja jau daugiau nei 5 mln. vairuotojų.
Priklausomai nuo komplektacijos, 3D prietaisų skydelis gali būti dviejų lygių, o informacija, rodoma viršutinėje dalyje kaip holograma, keičiasi realiu laiku. Jutiklinis ekranas, sumontuotas konsolės centre, gali būti trijų dydžių: penkių, septynių ir dešimties colių.
Daug dėmesio naujojo „Peugeot 208“ kūrėjai skyrė daiktų saugojimo vietoms. Be durelėse įrengtų kišenių ir pirštinių dėžutės, priklausomai nuo versijos, yra dar trys talpos daiktams laikyti: erdvi dėžutė tarp priekinių sėdynių, patogi erdvė priešais pavarų svirtį ir sumaniai paslėpta dėžutė centrinėje konsolėje, kurioje galima laikyti belaidį telefono įkroviklį.
Dėl daugelio pagalbos vairuotojui sistemų, naujasis „Peugeot 208“ yra dar vienu žingsniu arčiau pusiau automatinio automobilio valdymo. Naujajame modelyje yra greičio palaikumo sistema su automatinio sustabdymo ir paleidimo funkcija.
Jei spūstyje stovėję automobiliai pajuda iš vietos, „Peugeot 208“ taip pat automatiškai pradeda judėti, jei sustojimas truko mažiau nei 3 sekundes. Jei automobilis stovėjo ilgesnį laiką, pakanka greitai paspausti akseleratoriaus pedalą.
Be to, naujajame „Peugeot 208“ yra įrengta aktyvi nukrypimo nuo važiavimo linijos sistema, parkavimosi pagalbos sistema su automatiniu valdymu ir pagreitinimu bei stabdymu, automatinė avarinio stabdymo sistema, pastebinti pėsčiuosius ir dviratininkus tiek dieną, tiek naktį.
Be to siūloma vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas į artimąsias, sistema, atpažįstanti greičio ribojimo ir kitus eismo reguliavimo ženklus, aktyvi aklųjų zonų kontrolės sistema ir elektrinis stovėjimo stabdis.
Naujajame „Peugeot 208“ jutikliniame ekrane galima matyti vaizdą, perkeltą iš išmaniojo telefono ekrano, galima naudoti belaidį įvairių prietaisų įkroviklį, navigacinę sistemą „TomTom®“ „Trafficutkoos 3D“ ir realiu laiku gauti informaciją apie eismo situaciją keliuose.
Siūlomi penki naujojo „Peugeot 208“ komplektavimo variantai: „Access“, „Active“, „Allure“, „GT Line“ ir „GT“.