Eismas

2018.11.27 17:19

Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų reguliuotojai skyrė baudas „Uber“

ELTA2018.11.27 17:19

Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų reguliuotojai antradienį skyrė baudas pavėžėjimo paslaugų teikėjui „Uber“ už tai, kad įmonė nesugebėjo apsaugoti klientų asmeninių duomenų 2016 metų kibernetinės atakos metu. Dėl atakos nukentėjo milijonai vartotojų, praneša naujienų agentūra „Reuters“.

57 mln. vartotojų visame pasaulyje vardai, mobiliųjų telefonų numeriai ir elektroninio pašto adresai buvo pavogti. Tarp jų buvo ir 2,7 mln. vartotojų iš Didžiosios Britanijos duomenys. Tai yra didžioji dalis visų „Uber“ klientų šalyje.

Informacijos komisaro biuras (ICO) Didžiojoje Britanijoje skyrė įmonei 385 tūkst. svarų sterlingų (490 tūkst. eurų), o Duomenų apsaugos institucija (DPA) Nyderlanduose – 600 tūkst. eurų baudą.

„Įmonė ne tik neužtikrino duomenų apsaugos, bet ir nesiteikė klientams, kurių asmeninė informacija buvo pavogta, apie tai pranešti. Paaiškėjus apie įsilaužimą, įmonė nesiėmė jokių veiksmų informuoti nukentėjusiųjų. Tai padarė juos ypač pažeidžiamus“, – pranešime teigė ICO tyrimų vadovas Steve`as Eckersley.

„Uber“, kovojantis su Didžiosios Britanijos vairuotojų profesinėmis sąjungomis, tikino pakeitęs duomenų apsaugos metodiką po 2016 m. įsilaužimo.

„Džiaugiamės galėdami užbaigti 2016 m. duomenų incidentą. Kaip jau sakėme Europos institucijoms, patobulinome techninę mūsų sistemų apsaugą“, – teigiama „Uber“ pranešime.

Kibernetinė ataka paveikė 174 tūkst. vartotojų Nyderlanduose. DPA teigimu, institucija skyrė baudą „Uber“, nes įmonė nepranešė apie incidentą per pirmąsias 72 val.