Eismas

2018.10.19 19:54

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų

Dina Sergijenko, DELFI.lt2018.10.19 19:54

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „Opel“ biure aptiko programas, galinčias keisti dyzelinių automobilių taršą. Tyrėjai pareikalavo, kad bendrovė susigrąžintų ir suremontuoti 100 tūkst. „Insignia“, „Zafira“, „Cascada“ modelių.

„Po to, kai KBA 2018 m. pradžioje aptiko dar vieną programą, kuri buvo pripažinta nelegalia, mes nutarėme įsakyti susigrąžinti remontui „Cascada“, „Insignia“ ir „Zafira“ modelius“, – rašoma KBA, dar 2015 m. aptikusios 4 nelegalias programas, pranešime.

Nurodoma, kad remontuoti teks 2013–2016 m. pagamintus aukščiau minėtus modelius, turinčius dyzelinius variklius.

Kaip DELFI pranešė „Opel“ atstovai, atstovybėse parduoti 56 „Insignia“, „Zafira“, „Cascada“ modeliai. Galimybė, kad jų Lietuvoje yra daugiau, importuotų iš užsienio šalių, neatmetama. Anot Andros Livinos, „Opel“ ženklo rinkodaros vadovės Baltijos šalims, dauguma iš atstovybių automobilius įsigijusių jų savininkų jau pasiekė kvietimas atvykti į remonto dirbtuves.

Pasitikrinti, ar turimas automobilis turėtų būti remontuojamas, pasak A. Livinos paprasta. Vienas variantų, užregistruoti turimą automobilį My.Opel.lt interneto svetainėje ir surašyti visus reikalaujamus automobilio duomenis. Tokiu atveju, kalbėjo ženklo atstovė, bus matoma ne tik ši remonto kampanija, bet ir visos būsimos arba buvusios.

„Kitas būdas – atvykti į artimiausią atstovybę ir patikrinti automobilį joje“, – sakė A. Livina.

Teigiama, kad programinės įrangos remontas, perrašymo darbai trunka apie 1 valandą.