Eismas

2018.06.07 16:29

Pristatytas naujos kartos „Peugeot 508 SW“ universalas

DELFI.lt2018.06.07 16:29

Praėjus vos keliems mėnesiams po naujojo 508 pademonstravimo aktualiose rinkose, „Peugeot“ pristato universalią jo versiją „508 SW“. Kaip ir naujos kartos kupė-sedanas, taip ir universali jo versija pasižymi esminiais pokyčiais.

Kaip teigiama gamintojų pranešime žiniasklaidai, naujo automobilio dizainą įkvėpė „shooting brake“ kėbulo forma, kuria pasižymi sportiško universalo versija. 

Naujasis „508 SW“ yra radikalaus dizaino universalas: žemas siluetas, sportiškumas, galima sakyti, kad net universali versija primena kupė. Agresyvus priekis ir dieninių LED žibintų vertikalios linijos kartu su visiškai diodiniais priekiniais žibintais suteikia „508 SW“ modeliui identitetą, kaip ir elegantiškai atrodantys žemi šoniniai langai, durys be langų rėmų, juodas žibintų skydelis su prisitaikančiais 3D LED galiniais žibintais. 

Naujasis „508 SW“ turi originalų „Peugeot i-Cockpit“ saloną, kurio svarbiausi komponentai yra kompaktiškas vairas, 10 colių įstrižainės didelės raiškos jutiklinis ekranas ir 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis. 

Renkantis salono apmušalus ir medžiagas naudojama natūrali arba „napa“ oda, chromuotos detalės, juodas lakas, „Alcantara“ oda ir natūrali mediena. Už išskirtinį ergonomiškumą ir nustatymo galimybes naujojo „508 SW“ vairuotojo sėdynei buvo suteiktas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) Vokietijos medikų sertifikatas, išduodamas už nugarą tausojančius sprendimus. 

Galima rinktis priekines elektra valdomas sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema. Galinės sėdynės atlošą galima nuleisti iki 27 laipsnių, o keleiviai per didelį panoraminį stoglangį gali mėgautis vaizdu.

Daug dėmesio buvo skiriama įvairioms dėtuvėms – daiktadėžė talpina du 1,5 litro butelius, o durų kišenės – 1 litro butelius, be to, centrinėje konsolėje yra du puodelių laikikliai ir 6,4 litrų talpos dėtuvė su aušinimu.

Novatoriškai įrengta dar viena dėtuvė po centrine konsole, kurioje, priklausomai nuo versijos, yra taip pat bevielio telefono kroviklio vieta.

Bagažinės talpa su užtraukta uždanga yra 530 litrų. Tačiau nuleidus galines sėdynes (dviejų dalių 1/3 ir 2/3) bagažinės su lygiomis grindimis talpa sudaro iš viso 1780 litrų.

Elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti pulteliu ar nenaudojant rankų – mostelėjimu koja. Žemas slenkstis, kuris yra tik 63,5 cm virš žemės, palengvina pakrovimą.

Naujajame „Peugeot 508 SW“ modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, anot gamintojų, atitinkančių reikliausių šiandienos klientų lūkesčius ir „EuroNCAP“ saugos kriterijus: pirmą kartą šioje klasėje – infraraudonųjų spindulių naktinio matymo „NightVision“ sistema.

Taip pat bus montuojamos tokio sistemos, kaip automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km/val. greičiu, taip pat, įspėjimas apie susidūrimo pavojų; aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema; vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys; automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas.

Išplėstas kelio ženklų aptikimas – be greičio apribojimo taip pat identifikuojamas STOP ir vienos krypties ženklas; adaptyvioji greičio palaikymo bei valdymo sistema su sustabdymo ir startavimo funkcija; aktyvioji nematomų (aklųjų) zonų stebėjimo sistema; 360 laipsnių vaizdo kamera ir patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema.

Naujoji EMP2 platforma, kurios pagrindu ir sukurtas „Peugeot 508 SW“, gamintojų teigimu, leido automobiliui pasiekti pusiausvyrą tarp patogumo ir automobilio valdomumo. 

Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis yra 70 kg lengvesnis, standesnio kėbulo, užtikrinančio geresnį stabilumą ir valdomumą. Be to, galima nustatyti automobilio pakabą ir dinamiką, pasirenkant iš keturių skirtingų važiavimo režimų (ECO/„Sport“/„Comfort“/„Normal“). 

Nauja galinė daugiasvirtė pakaba su elektroninėmis smegenimis „Active Suspension Control“ užtikrina tikslesnį valdymą ir patogesnį vairavimą nelygiais keliais. 

Kaip ir sedanas-kupė, taip ir universalas bus siūlomas su dvien naujos kartos dviejų litrų darbinio tūrio benzininiais 180-225 AG galios „PureTech“ ir trimis dyzeliniais 130-180 AG galios „BleHDi“ varikliais. Visi motorai atitinka „Euro 6.2“ išmetamųjų teršalų standartus ir savo segmente išsiskiria mažiausiu CO2 kiekiu. 

Be to, gamintojai nebesiūlys mechaninių pavarų dėžių – visi „508 SW“ automobiliai bus siūlomi su naująja 8 laipsnių automatine transmisija. Antrojoje 2019 metų pusėje pasiūla bus papildyta iš tinklo įkraunamu hibridiniu modeliu, kurio važiavimo elektra nuotolis sieks 50 km. Akumuliatoriai bus sumontuoti po galine sėdyne, kad būtų išlaikyta pakankamos talpos bagažinė. 

Naujasis „Peugeot 508 SW“ bus gaminamas Prancūzijos miesto Mulhouse gamykloje. Pirmasis automobilio pristatymas įvyks rugsėjo mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje, o 2019 metų pradžioje naująjį modelį jau bus galima įsigyti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.