Japonijos automobilių milžinė „Toyota“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje nebeprekiaus dyzeliniais automobiliais.
Tokį sprendimą koncernas priėmė, nes kelerius metus iš eilės mažėja tokių mašinų populiarumas.
Pavyzdžiui, 2011-aisiais dyzelinu varomi automobiliai sudarė beveik 40 proc. visų parduotų, o pernai – 20 proc.
Benzininių mašinų žmonės Baltijos šalyse kasmet nuperka maždaug tiek pat – apie pusę visų nuperkamų „Toyota“ automobilių.
O hibridinių automobilių pirkimas kasmet auga. Pernai hibridų Baltijos šalyse pirmą kartą parduota daugiau nei dyzelinių.
„Toyota“ jau ne pirmus metus mažina dyzelinių transporto priemonių asortimentą Europoje. Japonijos gamintojo teigimu, dyzelinių mašinų populiarumui pakenkė „Volkswagen“ skandalas.
Be to, dalis Europos didmiesčių įveda arba ketina įvesti apribojimų dyzelinėms mašinoms.