Eismas

2018.04.09 13:56

Naudotas „Subaru Outback“ kontrabandininkų svajone vadinamas ne veltui

15min.lt2018.04.09 13:56

Jei reikėtų įvardinti automobilių kompaniją, kuri galėtų pretenduoti į visų varančiųjų ratų sistemos pionierės titulą, kandidatų būtų vos keli. Tai – arba „Audi“, arba „Subaru“ markė. Beveik visi šių gamintojų automobiliai turi versijas su abejomis varančiosiomis ašimis ir tai tęsiasi daugelį metų.

Autoplius.lt pristato 2004-2009 metais gamintų „Subaru Outback“ apžvalgą. Tai automobilis, iš pirmo žvilgsnio idealiai tenkinantis dažnos šeimos lūkesčius. Tačiau trečioji „Outback“ karta, kaip ir daugelis kitų modelių, turi ir savų pliusų, ir savų minusų.

Daugiametė gamintojo patirtis Pasaulio Ralio Čempionate (WRC) stipriai prisidėjo ne tik prie sportiškųjų „Impreza WRX STI“ gamybos, bet ir prie paprastų, masinių būdu surenkamų šios markės automobilių sėkmės.

Kone sunkiausiose pasaulyje automobilių varžybose sukauptas žinių bagažas leido suprojektuoti labai gerą važiuoklę bei visų varančiųjų ratų sistemą, kuri ne tik apsnigtus kelio ruožus, bet ir sunkią bekelę įveiks be didelių kaprizų. Būtent dėl to šiam automobiliui negalioja posakis: nemesk kelio dėl takelio. Ir kontrabandininkų svajonės pravardę šis automobilis užsitarnavo tik dėl puikaus savo pravažumo.

Trečios kartos „Subaru Outback“ puikiai tiks tiems žmonėms, kurių kasdieninio maršruto dalį sudaro nelygaus ar netgi neasfaltuoto kelio ruožas. Nors ir kelio nelygumus amortizatoriai sugeria tikrai ne tobulai, tvirti pakabos agregatai turi puikias ilgaamžiškumo savybes. Negana to, posūkiuose šis automobilis valdomas itin tiksliai.

„Outback“ modeliai surinkti tvirtai bei kokybiškai. Viduje panaudotos nei pigios, nei prabangios, o daugiau vidutiniškos medžiagos. Gamintojo parinkta garso izoliacija gali nuvilti tuos, kurie tikisi visiškos ramybės. Mat, „Subaru“ šiuose modeliuose panaudojo berėmes duris, kurios, įsibėgėjus, ne taip gerai sulaiko vėjo švilpimą.

Kad ir kaip būtų patogu sėdėti ant priekinių šio padidinto pravažumo universalo sėdynių, visgi ant galinės sėdynių eilės įsitaisę keleiviai nejaus tokio komforto. Aukštesni žmonės paprasčiausiai neturės užtektinai erdvės kojoms, o per vidurį patogiai įsitaisyti trukdys gana aukštas transmisijos tunelis.

„Subaru Outback“ bagažinė nėra pati didžiausia savo segmente, tačiau jos forma labai patogi. Dažnas parduodamas toks automobilis turi ir bagažo skyrių nuo salono skiriančias metalines grotas, kurios bus naudingos su šunimis keliaujantiems žmonėms.

Kaip ir kiti šios markės automobiliai, šie universalai varomi opozicininių variklių. Jie – lyg savotiškas „Subaru“ markės parašas ir tik keli kiti gamintojai tokio tipo motorus naudoja šiais laikais. Esminis jų bruožas – automobiliui suteikiamas itin žemas svorio centras bei iš minios išsiskiriantis garsas. 2008 metais „Subaru“ pristatė ir dyzelines „Outback“ versijas.

Portale Autoplius.lt parduodama apie 50 trečios kartos „Outback“ modelių. Jų kainos svyruoja maždaug nuo 3 iki 6 tūkst. eurų, priklausomai nuo automobilių ridos, techninės bei kosmetinės būklės.

2004-2009 metų „Subaru Outback“ privalumai:

  • Puikios valdymo savybės
  • Patikimas ir retai gendantis automobilis
  • Gera išliekamoji vertė
  • Talpi bagažinė

Automobilio trūkumai:

  • Prastai izoliuotas vėjo švilpimas
  • Dažnai susidėvi ratų guoliai
  • Galimi variklio galvos tarpinės gedimai
  • važiuoklė kai kuriems gali pasirodyti per standi

Svarbu atkreipti dėmesį į šiuos punktus:

  • Geras pravažumas bekelėje
  • Svarbu patikrinti pavarų dėžės darbą
  • Svarbu laiku atilikti techninį aptarnavimą
  • Dyzelinės versijos debiutavo tik 2008 metais