Eismas

2021.01.29 21:03

„Hyundai“ sukurtas robotas salonuose kontroliuos, kaip žmonės dėvi veido kaukes

LRT.lt2021.01.29 21:03

„Hyundai“ pristato klientų aptarnavimo robotą DAL-e, kuris pandemijos metu gali saugiai bendrauti su klientais. Pagal pažangiausias dirbtinio intelekto technologijas sukurtas DAL-e gali bendrauti su žmonėmis, pasitelkdamas veido atpažinimo ir kalbos supratimo platformas, rašo motor1.com.

Nors projektas skirtas teikti įvairiapuses paslaugas, sunku pasakyti, ar jis visiškai pakeis žmonių tarpusavio sąveiką, kurios, tikėtina, mes siekiame. Kol kas panašu, kad tai tebus viena iš apsaugos priemonių, kurias „Hyundai“ ir „Kia“ salonai bandys įgyvendinti COVID-19 pandemijos metu.

„Nuolat atnaujindamas ir tobulindamas DAL-e taps nauja, malonia patirtimi mūsų gerbiamiems klientams bekontaktėje aplinkoje“, – sakė „Hyundai Motor Group“ viceprezidentas ir robotikos laboratorijos vadovas Dongas Jin Hyunas.

Kalbėdami apie savo naująjį pagalbininką Korėjos automobilių gamintojo atstovai teigia, kad jis gali pareikalauti klientų dėvėti apsauginę veido kaukę. Tiesa, nepranešama, kokių priemonių jis galėtų imtis, jei klientai atsisakytų paklūsti šiam reikalavimui.

Pats robotas nėra didelis – 1160 x 600 x 600 milimetrų dydžio ir 80 kg svorio – tačiau labai judrus. Keturiais įvairiakrypčiais ratais jis privažiuoja prie klientų ir gali pademonstruoti pasiūloje esančias transporto priemones ir technologijas, belaidžiu ryšiu prisijungdamas prie salone esančio didelio ekrano.

„Hyundai“ atkreipia dėmesį į tai, kad roboto užduotis – sumažinti darbo krūvį salono darbuotojams ir suteikti pagalbą klientams – net ir tiems, kurie mieliau renkasi bendravimą su žmonėmis. Tačiau neskubėkime su skubotomis išvadomis – technologiją dar tik ketinama pradėti diegti „Hyundai“ atstovybėse, todėl tiesiog palaukime ir pažiūrėkime, kaip jiems seksis.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.